Beantwoord

Superwifi punt 2.0 werkt niet meer draadloos sinds stroomstoring

  • 11 January 2024
  • 6 reacties
  • 153 keer bekeken

Heb stroomstoring gehad. Nu werken mijn super wifi punten niet meer draadloos. Bedraad krijg ik een groen lichtje. Zodra ik de bedrading verwijder krijg ik een paars lichtje. Alles een aantal maal geprobeerd. Ook de 2 super wifi punten gereset door de knop achterop. Helaas werken beide niet. Hebben het ruim een half jaar goed gedaan. Iemand nog een idee wat ik moet doen? A.s. zaterdag gaat de stroom er weer af om de stroomstoring op te lossen. Hoop dat ik daarna alles goed in eens kan werken.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 12 January 2024, 17:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ze kunnen gelukkig niet zomaar kapot, @Hanks2000 .

Ik zet hieronder de kennisbankpagina link over het resetten.  Wat wel eens vergeten wordt is dat , als je 'm bekabeld aansluit en reset, dat ie dan wel een tijdje aangesloten moet blijven. Ook al ziet het er uit alsof ie klaar is.

Dus bekabeld aansluiten, reset doen. En daarna een uurtje laten staan. 

Ik ben benieuwd of het daarmee kan worden opgelost.

 

Hartelijk dank voor je reactie. Helaas heeft dit niets uitgehaald. Had dit al eerder gedaan en zelfs een paar uur laten staan. Niets werkt. Heb mijn modem gereset en dat heeft weleffect gehad.

Hartelijk dank voor je reactie. Helaas heeft dit niets uitgehaald. Had dit al eerder gedaan en zelfs een paar uur laten staan. Niets werkt. Heb mijn modem gereset en dat heeft weleffect gehad.

Kan ik hieruit opmaken dat het nu stabiel is?

Klopt, maar nu valt mijn tv beeld vaak weg en trilt. Dus zal mijn tv box maar gaan resetten.

Kan eindeloos door gaan met de schotels aan de kabel leggen maar de lampjes blijven rood.

 

@Evert Thomas  Je kunt het beste een eigen topic aanmaken. Ieder issue is weer anders.  Als je een eigen topic aanmaakt kan een moderator daar een analyse met jou doen.Â