Beantwoord

Superwifi punten verliezen soms de verbinding en het lampje brandt rood

  • 2 February 2022
  • 4 reacties
  • 163 keer bekeken

Ik ben sinds mijn verhuis gebruik gaan maken van Superwifi punten. Destijds netjes door een kpn monteur geïnstalleerd. Naast degene die aan mijn KPN router is gekoppeld heb ik er nog 3 in huis staan. Ik heb, om het internetgebruik van de jeugd wat in te perken, netjes een schema in het superwifi netwerk staan wat prima werkt (tussen 23.00 en 6.00 geen wifi). Echter sinds kort maken de superwifi punten random af en toe geen verbinding meer en staat het lampje op rood. De ene dag is dat die op de begane grond, de volgende dag 1 op de eerste verdieping dan weer die op de 2e verdieping. Even aan en uit zetten levert dan weer verbinding op, maar het is natuurlijk niet zoals het hoort en het verslechterd het netwerk natuurlijk wanneer er random af en toe 1 uitvalt.

 

Iemand een idee waar dit m in zou kunnen zitten?

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 4 February 2022, 09:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als u inlogt op de webinterface ziet u ze wel alle 5 staan? Hebben ze allemaal dezelfde firmware versie?

Welke Experiabox heeft u?

Ik heb de V10.

 

Ik heb bij de diverse firmware gekeken, hier zit wel een verschil in.

De basis die aan de V10 zit heeft versie 1.00.11v1

echter 1 van de andere heeft 1.00.14v2. Als ik op upgrade druk dan doet hij echter niets. Hij zegt dan nog steeds dat de meest recente erop staat.

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb de V10.

 

Ik heb bij de diverse firmware gekeken, hier zit wel een verschil in.

De basis die aan de V10 zit heeft versie 1.00.11v1

echter 1 van de andere heeft 1.00.14v2. Als ik op upgrade druk dan doet hij echter niets. Hij zegt dan nog steeds dat de meest recente erop staat.

Klopt. Resetten is de enige manier om de nieuwste firmware te krijgen.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Wesenbeek, van harte welkom!

Ik heb de V10.

 

Ik heb bij de diverse firmware gekeken, hier zit wel een verschil in.

De basis die aan de V10 zit heeft versie 1.00.11v1

echter 1 van de andere heeft 1.00.14v2. Als ik op upgrade druk dan doet hij echter niets. Hij zegt dan nog steeds dat de meest recente erop staat.

Klopt. Resetten is de enige manier om de nieuwste firmware te krijgen.

Ik zie dat je de juiste informatie al van @Nick83 gekregen hebt, fijn! Ben je daarmee verder gekomen? Als aanvulling op zijn antwoord, hier lees je meer over de updates voor SuperWifi.