Beantwoord

superwifi punten verliezen regelmatig verbinding

  • 13 March 2024
  • 10 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik heb 2 superwifi 1 punten (1 is primair) de firmware is 1.00.22. Daarnaast heb ik 3 superwifi 2 punten de firmware daarvan is 3.00.31. Contact tussen de wifi punten valt zeer regelmatig weg. Wat kan ik hier aan doen?

 

Ik heb een Experiabox V10

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 15 March 2024, 13:10

Bekijk origineel

10 reacties

Badge +19

Met maar liefst 5 wifipunten moet je toch wel een gigantisch huis hebben maar dat terzijde. Heb je ze al een keer gereset?

Al diverse keren

 

Badge +19

Is het gewoon niet te veel allemaal? Zitten ze elkaar niet in de weg? Waarom heb je er zoveel?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kjelberg-2,

Ik wil je aanraden om eens een ‘schone installatie’ van de SuperWifi punten uit te voeren, zie het volgende artikel voor de uitleg hoe je dit doet: 

Ik wil je wel even op het hart drukken dat je bij stap 6 écht even geduld moet hebben. Laat elk SuperWifi punt minstens 10 minuten groen branden, voordat je met de volgende aan de slag gaat. Anders kan het proces alsnog mislukken 😬 Geduld is een schone zaak zegmaar!

 

Is de wifi op de V10 modem wèl uit @Kjelberg-2 , dat is o.a. een voorwaarde voor het goed functioneren van de KPN wifipunten?

 

ja de wifi op de V10 is uit

Reputatie 7
Badge +20

Heb je je ook al kunnen buigen over het opnieuw installeren van alle SuperWifi punten @Kjelberg-2?

 

op dit moment werkt het naar behoren. Als het probleem zich weer voor gaat doen, zal ik die instructie weer bekijken. Het enige verschil met wat ik altijd doe is trouwens het resetten van de V10 na installatie.

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal prima @Kjelberg-2, laten we dan in de eerste plaats maar hopen dat het gewoon goed blijft 😊

In ieder geval alvast bedankt voor de reacties

Reageer