Beantwoord
Voetje KPN wifi mesh versterker verwijderen
ik wil het voetje van de KPN mesh versterker verwijderen om deze vervolgens op te kunnen hangen maar krijg deze met geen mogelijkheid los.
dit terwijl er wel een ophangoogje op de versterker zit. Ergens moet het dan mogelijk zijn lijkt me.
iemand een idee / ervaring mee?
dit terwijl er wel een ophangoogje op de versterker zit. Ergens moet het dan mogelijk zijn lijkt me.
iemand een idee / ervaring mee?
Beste antwoord door DannyHN
Het is inmiddels gelukt.
je kunt de twee helften uit elkaar trekken met een schroevendraaier. Ze zitten met veel punten vast maar met beleid en stukje voor stukje lukt het prima.
Kortom de versterker hangt netjes aan de buitenkant van de meterkast. Top bereik nu met drie versterkers in huis.
Bekijk origineelje kunt de twee helften uit elkaar trekken met een schroevendraaier. Ze zitten met veel punten vast maar met beleid en stukje voor stukje lukt het prima.
Kortom de versterker hangt netjes aan de buitenkant van de meterkast. Top bereik nu met drie versterkers in huis.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.