Vraag

WIfi versterkers knipperen om de nacht snel groen: wat gaat er fout?

  • 4 December 2022
  • 6 reacties
  • 75 keer bekeken

Badge
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Apparatuur; Experia Box v10 A , 2x wifi versterkers, de versterkers zijn via wifi verbonden met de Experia Box.

Probleem, de 2 wifi versterkers gaan om de nacht snel groen knipperen.

Als ik de Experia box reset dan gaan ze weer constant groen branden, maar 2 nachten verder gaan zij weer knipperen.

wat gaat er fout?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ik heb dit ook ik lees met je mee heb er sinds 2a3 weken last van 

Badge

Vannacht weer moeten reseten. Jammer dat KPN niet reageert. Dat was in mijn tijd wel (40 jaar trouwen dienst) anders. Toen stond klant tevredenheid nog hoog in het vaandel.

Reputatie 2

Zoek eens op het forum naar soortgelijke topics. Er zijn meerdere mensen die dit probleem ervaren, waaronder ik.

Tot nu toe nog geen oplossing ontvangen. Kan best een bug in de software van de superwifi zijn na de laatste update.

Ik heb al 4 dagen bezig geweest zelfde probleem zelfs in de buurt van de eerste bekabeld punt blijft groen knipperen.  Kan dus ook een bug zijn ?

Reputatie 7
Badge +8

Probeer de superwifi eens van automatische kanalen af te halen en op 36 vast in te stellen bij de 5Ghz wifi.

Reputatie 7
Badge +19

Hi en van harte welkom op ons forum @F.T. Ons forum is hoofdzakelijk voor en door klanten, een plek waar forumgebruikers elkaar helpen. Wij schuiven als moderators ook aan waar nodig. Het is erg druk op dit moment, waardoor dat minder snel is dan anders.

Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent door zoeken op ons forum, of de tip van @BruisTablet hierboven. Heb je een Draadloze Verbindingsset, probeer dan het volgende:

Een klein aantal van onze klanten die gebruik maken van een Draadloze Verbinding Set (DVS) hebben mogelijk last van een storing. Wij adviseren u alle adapters van uw DVS 10 seconden uit het stopcontact te halen en daarna weer terug te steken. De DVS start dan opnieuw op en maakt opnieuw verbinding.