Beantwoord

Wifiversterker te hoge temperatuur nu is hij verkleurd en verdikt

  • 15 February 2024
  • 12 reacties
  • 212 keer bekeken

Goedenavond, 

Mijn wifi versterker is zo heet geworden hij ontplofte bijna je kon zelfs de pootjes niet aan raken zo heet. Kan ik een nieuwe krijgen want ik durf deze niet meer aan te zetten er zitten zelfs verdikkingen in. 

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 15 February 2024, 22:24

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Verdikking, pootjes heet, welk model heb je dan? Kan je misschien een foto delen?

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Zo, dat is niet best…
Standje smeltpunt @Ik_Combineer, ik heb dit nog nooit zo gezien.
Buiten het feit dat je het niet durft, zeker niet doen. Dit is brandgevaarlijk. 
 

Reputatie 7
Badge +12

Dat is zeerzeker niet goed. Stop hem inderdaad maar niet meer in het stopcontact. 
Hoe het met garantie zit weet ik niet, je hebt twee jaar fabrieksgarantie maar ik ben bang dat deze daar misschien net overheen is,, maar zeker weet ik het natuurlijk niet. Wanneer je hem minder dan twee jaar geleden hebt aangeschaft kan je naar een winkel om hem kosteloos om te ruilen. Mogelijk kunnen ze hier op het forum ook wat voor je betekenen alleen dat weet ik niet zeker.

Ja echt gevaarlijk. Hij staat in een kamer waar we bijna nooit komen. Ik wilde iets pakken en raakte het per ongeluk aan voelde warm. Toen wilde ik het oppakken maar dat kon echt niet zo ontzettend heet niet normaal zelfs die zilveren pootjes. Ik hoop dat kpn soepel is en het vergoed ben al jaren klant bij hun zou wel netjes zijn. 

Reputatie 7
Badge +20

Oei dit is inderdaad verre van goed @Dees85 😬 Ik hoop dat je inmiddels al bij een winkel geweest bent en dat het omruilen is gelukt!

Nee ben nog niet langs de winkel geweest. 

Reputatie 7
Badge +20

Mijn excuus @Dees85, ik heb een week geleden wel een reactie getypt hier maar die lijkt niet goed te zijn geplaatst 😕

In die reactie wilde ik je aanraden om er dan toch even mee langs een winkel te gaan, aangezien dat de plek is waar het omruilen van een SuperWifi punt (onder garantie) mogelijk is. Dit is niet iets dat we via het forum kunnen regelen, ook al zou ik dat graag willen! We zijn inmiddels een week verder en ik hoop dat het omruilen intussen goed is gegaan!

Nou de winkel doe er dus niks mee. Moet de klantenservice weer bellen. Daar heb ik nog geen tijd voor gehad. Dus die ga ik morgen of overmorgen even bellen. Ik heb trouwens ook een zwart modem gekregen waar die witte versterkers  niet goed op reageren

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, balen dat het in de winkel niet gelukt is. 

Ik heb trouwens ook een zwart modem gekregen waar die witte versterkers  niet goed op reageren

Zou je voor me willen controleren welke softwareversie dit modem heeft? Als het gaat om de nieuwe ‘KPN software’ hoor ik dat heel graag!

Reputatie 7
Badge +9

@Maja van KPN Zou KPN het apparaat niet moeten terug halen voor onderzoek ?

Dit apparaat stond op punt om in de brand te vliegen. Stel dat dit komt omdat het een fabrieksfout betreft lopen wellicht veel meer mensen / gezinnen risico. Apple had allang een koerier gestuurd om het op te halen voor onderzoek.
 

Het verbaast me een beetje dat er zo luchtig over gedaan wordt met “verveld voor je, maar de garantie is voorbij”. Dit zou na 10 jaar nog niet eens mogen gebeuren, zo een WiFi versterker moet een safety shutdown beveiliging hebben lijkt mij.

 

Hij zal ontbranden terwijl je lekker met je gezin op bed ligt in je flatje op de 6e etage..

Reageer