De Grote KPN F1 Competitie #1

  • 15 March 2022
  • 538 reacties
  • 5056 keer bekeken
De Grote KPN F1 Competitie #1

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

538 reacties

Reputatie 3
Badge

1: Max

2: Leclerc

3: Sainz

4: Perez

5: Russel

 

Bonusvragen 

1) Wie eindigt op de 7de plek in de einduitslag Bottas

2) Wie pakt de pole position? Leclerc

3) Hoeveel pitstops gaat de winnaar maken? 1

Reputatie 7
Badge +16

1: LeClerc
2:  Verstappen
3:  Sainz
4: Perez
5: Russel

Bonusvragen 
1) Wie eindigt op de 7de plek in de einduitslag
Norris 
2) Wie pakt de pole position?
LeClerc
3) Hoeveel pitstops gaat de winnaar maken? 
2

Reputatie 4
Badge +2

GP Spanje

1: Verstappen
2: Leclerc
3: Perez
4: Russel
5: Alonso

Bonusvragen 
1) Wie eindigt op de 7de plek in de einduitslag Magnussen
2) Wie pakt de pole position? Leclerc
3) Hoeveel pitstops gaat de winnaar maken? 2

Helaas. Balen. Ben te laat. Wilde het direct na VT 3 doen, maar door andere zaken VT 3 al compleet vergeten. En pas om 16:45 dacht ik ineens 'weer’ aan de F1 en viel net nog in Q3…

Desalniettemin

1: Max
2:Sainz
3:Leclerc
4: Russel
5: Hamilton

Bonusvragen 
1) Wie eindigt op de 7de plek in de einduitslag Gasly
2) Wie pakt de pole position? xxxxx
3) Hoeveel pitstops gaat de winnaar maken? 1

Reputatie 7
Badge +16

Fakkk, daar gaan mijn puntjes. 😓

Reputatie 7
Badge +17

(Tijdens ronde 28) knappe jongen die dit voorspeld heeft...

Reputatie 7
Badge +16

(Tijdens ronde 28) knappe jongen die dit voorspeld heeft...

Niemand nee, dit is echt pijnlijk voor hem dat zn turbo wegvalt. Aiii. Nu wel mooi als Verstappen even eerste gaat worden. 

Reputatie 7
Badge +17

(Tijdens ronde 28) knappe jongen die dit voorspeld heeft...

Niemand nee, dit is echt pijnlijk voor hem dat zn turbo wegvalt. Aiii. Nu wel mooi als Verstappen even eerste gaat worden. 

Als hij eerste wordt. Zal nog moeten stoppen met die rooie wang?

Wel super blij dat deze race niet zo saai is als dat het had kunnen zijn. Dit is super spannend.

Ga ik misschien nog gelijk krijgen met m'n 3 pitstops.🤣

Reputatie 7
Badge +16

Als hij eerste wordt. Zal nog moeten stoppen met die rooie wang?

Wel super blij dat deze race niet zo saai is als dat het had kunnen zijn. Dit is super spannend.

Ga ik misschien nog gelijk krijgen met m'n 3 pitstops.🤣

Denk het wel als die gebruikte softs rijdt.  De race was inderdaad al beslist maar gelukkig de spanning weer terug. 

Heb je nog wel mooi wat puntjes in de zak als die nog een 3e stop gaat maken. 

Reputatie 7
Badge +17

Dan nu nog Bottas een windvlaag en ff door t grind en naar plaats 7. 😅

Reputatie 7
Badge +16

Dan nu nog Bottas een windvlaag en ff door t grind en naar plaats 7. 😅

Haha, ik zal hem je gunnen eigenlijk. 

Ik hoop dat Russel nog effe naar plek 5 valt en Norris een plaatsje omhoog. Dan kan ik de schade nog een beetje inperken. 

Reputatie 7
Badge +17

Norris is ziek snel.

Reputatie 7
Badge +16

Gefeliciteerd @Bram_ met de juiste pit stops.

Reputatie 7

Dat pakte even wat anders uit dan verwacht ja. Gelukkig deze keer niet alleen voor mij, maar voor vrijwel iedereen 😅 Het was in ieder geval een race waar veel meer in zat dan ik had verwacht!

Super zuur voor Leclerc, het was zijn race. Hopelijk heeft hij komende week in Monaco meer geluk voor zijn thuisrace. Dat heeft hij daar nog nooit gehad (zelfs niet met historische auto's), hij mag ook een thuisrace winnen vind ik. En met het voordeel wat de Ferrari heeft t.o.v. Red Bull in bochten kan in hun voordeel werken daar.

En mooi dat Mercedes nu echt de juiste weg ingeslagen lijkt te hebben, ik hoop dat zij er ook snel weer bijzitten. 2 teams die strijden om de zege is mooi. 3 teams is mooier 😎 Nog meer teams is natuurlijk nog mooier, maar die teams hebben nog wel een gat te overbruggen.

Reputatie 7
Badge +19

Hier is de wedstrijdleiding weer. Mooi weekend voor de Max fans en tranen met tuiten voor de Ferrari fans. 
De uitslag is dit weekend best verrassend. Dagwinnaar is geworden @Christian_ die beide Red Bulls goed wist te voorspellen. Hij deelt de overwinning met @joop2011. Special shout out naar @Bram_ die de moeilijkste bonusvraag van de pitstops als enige goed wist te voorspellen.

De rangschikking:

1: @Christian_  & @joop2011  9 punten
2: ​​​@PeterG & @ArjanL3 7 punten
3: @Jasper & @Bram_ & @Tympie 6 punten
4: @Paul_ 5 punten
5: @Chrizziey & @Jeroen_dB 4 punten

Opmerking van de wedstrijdleiding: Het lijstje van @PeterG is dit keer nog wel meegenomen, ondanks dat het eigenlijk te laat was ingeleverd. 
Voor iedereen geldt vanaf nu: Lijstje posten nadat Q1 is begonnen is te laat en zal niet meetellen voor de uitslag. 


Op naar de GP van Monaco. Waar ze vanaf dit jaar dus gewoon vrijdag, zaterdag en zondag op de baan komen in plaats van de donderdag en dan de vrijdag vrij. Wie durft er nog te gokken op LeClerc als winnaar? We gaan het dit weekend beleven! 


 

Reputatie 7

Op naar de GP van Monaco. Waar ze vanaf dit jaar dus gewoon vrijdag, zaterdag en zondag op de baan komen in plaats van de donderdag en dan de vrijdag vrij. Wie durft er nog te gokken op LeClerc als winnaar? We gaan het dit weekend beleven! 

Voor de liefhebbers is dit weekend ook de Indy500, waar Scott Dixon de pole heeft getraind. Ze bepalen de startopstelling bij de 500 door te kijken naar de gemiddelde snelheid over 4 rondjes achter elkaar. De gemiddelde snelheid van Dixon was maar liefst 376.5 km/h. Dat wordt hopelijk ook weer een spektakel.

Reputatie 7
Badge +19

Komend weekend gaat de strijd om de koppositie verder in Monaco. Weet @Chrizziey zijn leidende positie te behouden of slaagt naaste belager @Tympie erin hem voorbij te stevenen. Of misschien komt het gevaar wel uit de achterhoede en zet @Christian_ zijn inhaalslag door? We gaan het allemaal beleven hier op het KPN forum. 

You know the drill: 

1:
2:
3:
4:
5:

Bonusvragen:
1: Hoe vaak krijgen we de safetycar te zien tijdens de race op zondag?
2: Welk team pakt het laatste punt in de einduitslag op zondag?
3: Wie rijdt de snelste ronde in Q1? 

Deadline: zaterdag 28 mei 16:00

@joop2011 @Jasper  @PeterG  @Paul_  @Christian_  @Chrizziey @ArjanL3  @Bram_ @Tympie 

Reputatie 7
Badge +19

Op naar de GP van Monaco. Waar ze vanaf dit jaar dus gewoon vrijdag, zaterdag en zondag op de baan komen in plaats van de donderdag en dan de vrijdag vrij. Wie durft er nog te gokken op LeClerc als winnaar? We gaan het dit weekend beleven! 

Voor de liefhebbers is dit weekend ook de Indy500, waar Scott Dixon de pole heeft getraind. Ze bepalen de startopstelling bij de 500 door te kijken naar de gemiddelde snelheid over 4 rondjes achter elkaar. De gemiddelde snelheid van Dixon was maar liefst 376.5 km/h. Dat wordt hopelijk ook weer een spektakel.

Rinus Veekay zat er ook goed bij. En zie dat ex-F1 coureur Ericsson op plek 4 terug. 

Reputatie 7
Badge +25

1. Max

2. Leclerc

3. Sainz

4. Hamilton

5. Perez

Bonusvragen:
1: Hoe vaak krijgen we de safetycar te zien tijdens de race op zondag? 3
2: Welk team pakt het laatste punt in de einduitslag op zondag? Mclaren
3: Wie rijdt de snelste ronde in Q1? Max

Reputatie 5
Badge +3

Vroeg erbij zijn pakte goed uit 😉. Eens kijken of het gevoel dit keer weer genoeg is voor dikke punten. 

 

1: Leclerc (als de goden hem eens goed gezind zijn)
2: Max
3: Sainz
4: Russel
5: Perez

Bonusvragen:
1: Hoe vaak krijgen we de safetycar te zien tijdens de race op zondag? 1
2: Welk team pakt het laatste punt in de einduitslag op zondag? Alfa
3: Wie rijdt de snelste ronde in Q1? Leclerc

Reputatie 7
Badge +20

Monaco 29 mei 2022 15:00 uur ViaPlay (nog via 225)

 

You know the drill: 

1: Max
2: Sainz
3: Russel
4: Perez
5: Hamilton 

Bonusvragen:
1: Hoe vaak krijgen we de safetycar te zien tijdens de race op zondag? 0 keer
2: Welk team pakt het laatste punt in de einduitslag op zondag? Haas
3: Wie rijdt de snelste ronde in Q1? Leclerc

 

Ik gok dat Max Pole pakt in Q3 😂

Reputatie 7
Badge +19

1: LeClerc (hoop doet leven)
2: Sainz
3: Verstappen
4: Russel
5: Perez

Bonusvragen:
1: Hoe vaak krijgen we de safetycar te zien tijdens de race op zondag? 2x
2: Welk team pakt het laatste punt in de einduitslag op zondag? Alpha Tauri
3: Wie rijdt de snelste ronde in Q1? leclerc

Toch gewoon all out op mijn favo team. Wellicht tegen beter weten in. 

Reputatie 7
  1. Charles Leclerc
  2. Carlos Sainz
  3. Max Verstappen
  4. George Russell
  5. Daniel Ricciardo


Bonusvragen:
1: Hoe vaak krijgen we de safetycar te zien tijdens de race op zondag? 2x
2: Welk team pakt het laatste punt in de einduitslag op zondag? Aston Martin (Sebastian Vettel)
3: Wie rijdt de snelste ronde in Q1? Charles Leclerc

 

De Ferrari is sterker over 1 enkele ronde en in de bochten ook. Je hebt hier natuurlijk een handjevol bochten en inhalen is vrijwel onmogelijk. Als er geen gekke dingen gebeuren is het haast onmogelijk dat Ferrari geen 1-2 haalt. En Ricciardo op 5 omdat hij een goed resultaat nodig heeft en kan terugslaan van de crash die hem de 2e training heeft gekost.
Maar wie weet, er zijn voorspellingen met regen. Dat kan alles veranderen 😃

Reputatie 7
Badge +17

1: Charles Leclerc
2: Max Verstappen
3: Sergio Perez
4: Lando Norris
5: George Russell

Bonusvragen:
1: Hoe vaak krijgen we de safetycar te zien tijdens de race op zondag? 1 keer. Voor Sainz (sorry!)
2: Welk team pakt het laatste punt in de einduitslag op zondag? Haas (Magnussen. )
3: Wie rijdt de snelste ronde in Q1? Sergio Perez

Reputatie 7
Badge +16

1: LeClerc
2: Verstappen
3: Sainz
4: Perez
5: Russel

Bonusvragen:
1: Hoe vaak krijgen we de safety car te zien tijdens de race op zondag? 
2 keer denk ik.
2: Welk team pakt het laatste punt in de einduitslag op zondag?
Aston Martin  (even over team heen gelezen. Edit 28-05 14:37)
3: Wie rijdt de snelste ronde in Q1?
We doen is gek, Hamilton.