Waar word jij nou echt blij van? :-)

  • 29 March 2021
  • 582 reacties
  • 8422 keer bekeken
Waar word jij nou echt blij van? :-)

Toon eerste bericht

582 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Ik ben oom geworden van een schitterende pretmeid, en dat maakt mij ontzettend gelukkig.

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben oom geworden van een schitterende pretmeid, en dat maakt mij ontzettend gelukkig.

Gefeliciteerd! 

Reputatie 7
Badge +12

Ik ben oom geworden van een schitterende pretmeid, en dat maakt mij ontzettend gelukkig.

Gefeliciteerd @Ik_Hussel :) 

Reputatie 7
Badge +16

Ik ben oom geworden van een schitterende pretmeid, en dat maakt mij ontzettend gelukkig.

Gefeliciteerd! 😄

Reputatie 7
Badge +13

@Ik_Hussel Gefeliciteerd!

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben oom geworden van een schitterende pretmeid, en dat maakt mij ontzettend gelukkig.

Awh wat mooi! Gefeliciteerd oom Ik-Hussel 😃

Reputatie 7
Badge +16

Ik ben oom geworden van een schitterende pretmeid, en dat maakt mij ontzettend gelukkig.

Wat leuk!!! Van harte gefeliciteerd, @Ik_Hussel. Ik heb zo het idee dat jullie hele mooie avonturen gaan beleven! 😊

Reputatie 7
Badge +21

Gefeliciteerd @Ik_Hussel 
Was het een kerstkindje?

Reputatie 7
Badge +21

Waar ik blij van zou worden?
Als men zou stoppen met dat wekenlang nog 'Gelukkig nieuwjaar' wensen

Natuurlijk wens ik iedereen een gelukkig nieuwjaar dat is de kwestie niet, maar men gaat er te lang mee door, zelfs tot in Februari roept men dat nog.
Is het niet zo dat het alleen maar t/m 2 Januari mag?
Als iedereen zich daaraan zou houden dan is er mee te leven.
 

Reputatie 7
Badge +28

Ik ben oom geworden van een schitterende pretmeid, en dat maakt mij ontzettend gelukkig.

@Ik_Hussel  Gefeliciteerd! 

Reputatie 7
Badge +16

Waar ik blij van zou worden?
Als men zou stoppen met dat wekenlang nog 'Gelukkig nieuwjaar' wensen

Natuurlijk wens ik iedereen een gelukkig nieuwjaar dat is de kwestie niet, maar men gaat er te lang mee door, zelfs tot in Februari roept men dat nog.
Is het niet zo dat het alleen maar t/m 2 Januari mag?
Als iedereen zich daaraan zou houden dan is er mee te leven.


Mij is geleerd dat het mag tot Drie Koningen (06 januari) want daarna brengt het ongeluk… Bijgeloof, maar daar hou ik mij maar aan!

Reputatie 7
Badge +21


Het leven bestaat eigenlijk uit dingen die je moet doen om van koffietijd naar porttijd te komen.

Ik ben oom geworden van een schitterende pretmeid, en dat maakt mij ontzettend gelukkig.

Gefeliciteerd @Ik_Hussel 😃!

Is toch altijd super leuk dat een geboorte goed gaat😍

Reputatie 7
Badge +12

Gefeliciteerd @Ik_Hussel 
Was het een kerstkindje?

Nee, de 23e. Maar wel bijna dus. 

Reputatie 7

Sinds gisteren een nieuwe Gluurbel Na een goed jaar gewerkt te hebben met de Ring Wired Vond ik dat het wel tijd was voor een upgrade,… Echter vond ik het abonnementsvorm van de Ring niet zo heel fijn, de bel zelf koste geld, de ‘chime’ voor de ‘deurbel’ koste geld en dan nog 4 tientjes voor dat stomme abbo jaarlijks. 

Nu werd vorig jaar de Reolink geintroduceerd, en heb de pre-order afgewacht, je leest en ziet daardoor inmiddels goede reviews over deze deurbel, en het grote voordeel is vind ik toch de aansluiting via Poe, en de lokale opslag via bijv een Micro-SD card, qua specs sowieso ook al beter dan de Ring Wired, en hij reageert een stuk vlotter Afgelopen week gewoon besteld, dit weekeind aangesloten. Internetkabel van buiten naar binnen door de leiding getrokken, in de MK zelf aan één zijde een nieuwe stekker geknepen, en het werkt echt weer enorm fijn! 😂

Reputatie 7
Badge +12

Nu ben ik totaal niet thuis in de wereld van dit soort moderne deurbellen @JB22_ maar ik verbaas me er wel over wat je hier nog aan kwijt bent. Dat je hier een abonnement voor nodig hebt is voor mij dan ook helemaal nieuw en ook best wel aan de prijs als ik dit zo lees! 

Reputatie 7

@JanZ_  Wij kunnen niet meer zonder, met name in kader van thuiswerken, scheelt vliegen naar de voordeur haha, en is meestal ongelegen, daarom nu ook gekozen voor een optie zonder abbo! (met name Ring heeft een abbo vorm) Maar er zijn nog een aantal andere merken, die ook lokale opslag aanbieden. Maar je moet niet kijken naar de prijs,… Het is gewoon een eenmalige investering, tot 15 jaar geleden en nog steeds was je voor een nieuwe deurbel, met een ‘chime/gong/whatever je het wil noemen, bij een simpele bouwmarkt al  samen5 tientjes kwijt,… Dus prijs is maar relatief vindt ik. Tis ook best een goede camera, en hoewel hij stiekum toch op de straat uitkijkt (I don't care) er zijn er meer hier in de wijk, en politie is er maar al te graag blij mee, ze hebben mij al eens om beelden gevraagd begin vorig jaar ivm een inbraak aan de overkant. Doet die zijn werk toch prima, scherp beeld, ook 's nachts, en reageert vlot op bewegingen. 

Maar ik hem hem via Amazon, voor 104 euro gefixt, en een Poe injector van hetzelfde bedrijf via Ali voor 16 euro. En een tientje was ik kwijt voor wat nieuwe kabeltroep. dus is het al goedkoper dan mijn Ring situatie van afgelopen jaar.

Reputatie 7
Badge +12

Dat lees ik wel vaker, dat de politie hier vaak ook baat bij heeft zoals bijvoorbeeld bij een inbraak! In het kader van thuiswerken zie ik de voordelen er ook wel van in trouwens, wie weet dat ik ooit nog eens overstag ga! 😅

Reputatie 7

Vorig jaar heb ik de buitenboel laten schilderen. De schilder vond de oude deurbel niet passen bij de nieuwe kleuren en heeft deze toen kostenloos vervangen.

Reputatie 7
Badge +12

Vorig jaar heb ik de buitenboel laten schilderen. De schilder vond de oude deurbel niet passen bij de nieuwe kleuren en heeft deze toen kostenloos vervangen.

Dat is nog eens een fijne schilder! 

Reputatie 7
Badge +12

Dat lees ik wel vaker, dat de politie hier vaak ook baat bij heeft zoals bijvoorbeeld bij een inbraak! In het kader van thuiswerken zie ik de voordelen er ook wel van in trouwens, wie weet dat ik ooit nog eens overstag ga! 😅

Neem dan eens contact op met KPN 😉 Tegenwoordig hebben een hoop monteurs een Google Nest Doorbell (en hubs, mini’s en rookmelders) op voorraad. 
Komen wij het voor je installeren :) 

Reputatie 7
Badge +12

Dat lees ik wel vaker, dat de politie hier vaak ook baat bij heeft zoals bijvoorbeeld bij een inbraak! In het kader van thuiswerken zie ik de voordelen er ook wel van in trouwens, wie weet dat ik ooit nog eens overstag ga! 😅

Neem dan eens contact op met KPN 😉 Tegenwoordig hebben een hoop monteurs een Google Nest Doorbell (en hubs, mini’s en rookmelders) op voorraad. 
Komen wij het voor je installeren :) 

Haha ik ga dat onthouden, goede tip! Nu zetten ze me binnenkort over op glasvezel maar geldt dat ook voor die monteurs, dat ze zoiets vaak bij zich hebben @Ik_Hussel ?

Reputatie 7
Badge +16

Nu werd vorig jaar de Reolink geintroduceerd, en heb de pre-order afgewacht, je leest en ziet daardoor inmiddels goede reviews over deze deurbel, en het grote voordeel is vind ik toch de aansluiting via Poe, en de lokale opslag via bijv een Micro-SD card, qua specs sowieso ook al beter dan de Ring Wired, en hij reageert een stuk vlotter Afgelopen week gewoon besteld, dit weekeind aangesloten. Internetkabel van buiten naar binnen door de leiding getrokken, in de MK zelf aan één zijde een nieuwe stekker geknepen, en het werkt echt weer enorm fijn! 😂


Dikke tip, ik ga mij even inlezen. Ik moet er hier echt één hebben en het liefst voordat er weer elke dag buiten gespeeld gaat worden door een zeker mini persoontje hier in huis. Ik heb een drive in woning en geloof mij, ik ben kláár met het vliegen naar de voordeur 😅🤐

Reputatie 7

Tegenwoordig hebben een hoop monteurs een Google Nest Doorbell (en hubs, mini’s en rookmelders) op voorraad. 

Ik heb rookmelders die aangesloten zijn op de alarminstallatie. Dit houd in dat bij rookontwikkeling (brand) ook de contactpersonen en de meldkamer direct gealarmeerd worden. Wel zo'n prettige gedachte.

Reputatie 7

@Shyrin_  Deze is er ook met wifi (dan krijg je er wel een apart netsnoeradapter bij) Die is net even iets duurder, maar ikzelf ben wel van het bekabeld aansluiten, merkte met de Ring ook wel dat het via Wifi gewoon wat langzamer reageerd allemaal, en niet alles werd even makkelijk doorgezonden/opgenomen.

De bekabelde versie heb je wel een Poe adapter voor nodig, anders doet die het niet, deze versie kan ook niet op de wifi (en de wifi versie heeft ook een netwerkaansluiting, maar die werkt weer niet via Poe dacht ik) Genoeg leesvoer dus, youtube staan er ook een aantal op. Tweakers heeft een review, en kwam nog wel wat engelstalige tegen. Micro SD kaartje (kan tot 256gb) moet je ook even hebben (of liggen) Zit er niet standaard bij. 

Met zijn 13cm in lengte is die ook niet al te groot, iig kleiner dan de gemiddelde Ring of Nest doorbell, en we zijn in NL al geen grote deurbellen gewend,… 

Reageer