Waar word jij nou echt blij van? :-)

  • 29 March 2021
  • 582 reacties
  • 8422 keer bekeken
Waar word jij nou echt blij van? :-)

Toon eerste bericht

582 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hou die gedachte vast, @Anneke-Anna: “maar ik rook NIET!” Zet ‘em op! Weet je al voor welke tas je gaat?

En, wie heeft de uitdaging gewonnen @wjb

Dankjewel! 💪

Een (outdoorbag) tas van Jack Wolfskin 😀

Reputatie 7

Hou die gedachte vast, @Anneke-Anna: “maar ik rook NIET!” Zet ‘em op! Weet je al voor welke tas je gaat?

En, wie heeft de uitdaging gewonnen @wjb

Die uitdaging heb ik gewonnen maar met meer dan 60 weken ervaring versus zo'n 10 weken van mijn zoon was dat ook wel een beetje oneerlijk. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat mijn zoon dacht "Papa betaalt dus laat ik hem z'n zin maar geven" :wink: maar eigenlijk denk ik van niet. :thinking:

In maart dit jaar ben ik een nieuwe uitdaging aangegaan en dat is 15 "niet roken" kilo's kwijtraken. Die doelstelling heb ik een maandje terug gehaald en dus heb ik nog 5 extra kilo's aan het doel toegevoegd. :relaxed:

Zelf ben ik, na een hartinfarct en open hartoperatie, meteen gestopt met roken in 2010, na ruim 45 jaar gerookt te hebben. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad @Anneke-Anna , volhouden.

Ik moet alleen nog een kilo of 5 zien kwijt te raken.

 

Reputatie 7
Badge +20

Goed bezig @Anneke-Anna! En nu volhouden :muscle_tone2: We zien hier binnenkort graag een foto van je nieuwe tas! :smiley:

 

Reputatie 7
Badge +10

Goed bezig @Anneke-Anna! En nu volhouden :muscle_tone2: We zien hier binnenkort graag een foto van je nieuwe tas! :smiley:

 

Doen we 😀👍👜

Reputatie 7
Badge +10

Zelf ben ik, na een hartinfarct en open hartoperatie, meteen gestopt met roken in 2010, na ruim 45 jaar gerookt te hebben. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad @Anneke-Anna , volhouden.

Ik moet alleen nog een kilo of 5 zien kwijt te raken.

 

Goed bezig! 💪

Die kilo’s vind ik wel ‘een dingetje’ maar dat is gelukkig minder schadelijk dan roken. 

Reputatie 7

Die kilo’s vind ik wel ‘een dingetje’ maar dat is gelukkig minder schadelijk dan roken. 

Met de extra energie die je zult hebben zijn die kilo's vast en zeker onder controle te houden. En inderdaad de keuze tussen een kilotje meer of roken is zeer eenvoudig.

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben blij dat ik al 2 weken gestopt ben met roken. Voel me erg labiel, niet normaal 😅 maar ik rook niet! 💪

Wat enorm knap, @Anneke-Anna! En hou vol! Deze periode is misschien even erg moeilijk, maar het wordt steeds makkelijker en je hebt jezelf er een enorm mooi cadeau mee gegeven! (Ik ben er nu zelf een dik half jaar volledig vanaf, dus ik voel met je mee!) 

Ik ben blij dat ik al 2 weken gestopt ben met roken. Voel me erg labiel, niet normaal 😅 maar ik rook niet! 💪

Wat enorm knap, @Anneke-Anna! En hou vol! Deze periode is misschien even erg moeilijk, maar het wordt steeds makkelijker en je hebt jezelf er een enorm mooi cadeau mee gegeven! (Ik ben er nu zelf een dik half jaar volledig vanaf, dus ik voel met je mee!) 


blijkbaar zijn al heel veel mensen gestopt!Ik heb gelukkig nooit gerookt en ik ga er ook niet aan beginnen!

Reputatie 7
Badge +10

Ik ben blij dat ik al 2 weken gestopt ben met roken. Voel me erg labiel, niet normaal 😅 maar ik rook niet! 💪

Wat enorm knap, @Anneke-Anna! En hou vol! Deze periode is misschien even erg moeilijk, maar het wordt steeds makkelijker en je hebt jezelf er een enorm mooi cadeau mee gegeven! (Ik ben er nu zelf een dik half jaar volledig vanaf, dus ik voel met je mee!) 

Wat goed van je! @Bart_ 💪💪💪 En dank je wel! Fijn om positieve ervaringen te lezen, doet goed! 

 

Wat goed van je! @Bart_ 💪💪💪 En dank je wel! Fijn om positieve ervaringen te lezen, doet goed! 

 

Verder,

Mocht iemand dit lezen die rookt:Stop zsm!

Waarschijnlijk heeft dit niet zo heel veel zin.Maar roken is echt heel erg slecht!

Reputatie 7

Trots op je @Anneke-Anna, wat een enorme stap. Heel stoer dat je het met ons hier deelt. Een dikke beloning staat er op je te wachten: meer ruik en smaak, energie én…. een dikke tas. Goed om jezelf te verwennen, ga zo door! :)  

Reputatie 7
Badge +10

Trots op je @Anneke-Anna, wat een enorme stap. Heel stoer dat je het met ons hier deelt. Een dikke beloning staat er op je te wachten: meer ruik en smaak, energie én…. een dikke tas. Goed om jezelf te verwennen, ga zo door! :)  

Dank je wel! @Nadia 

Reputatie 2
Badge

Ik word heel blij als ik iets nieuws heb, en het werkt ook meteen zoals het werken moet, of dat ik zelf een truukje ontdek wat iets nog makkelijker maakt, en daar weer iemand anders mee kan helpen.

Van onze huisdieren

Ze kunnen geweldig omgaan met elkaar

Soms even ravotten en elkaars speeltje afpakken

 

Reputatie 7
Badge +17

@Gebruiker510 wat een snoesjes! Voel je vooral vrij meer van dat leuks te delen in ons huisdieren topic:wink: Zelf kan ik bijzonder gelukkig worden van een leuk spelletje Magic the Gathering met vrienden of computerspellen met goeie atmosfeer zoals Bioshock of Dead Space

Reputatie 7
Badge +10

Nog steeds blij dat ik gestopt ben met roken ondanks dat de man met de mentale hamer om de hoek kijkt 🙈

Maar een nieuwe tas én schoenen can fix that a bit 😅

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Heel goed bezig @Anneke-Anna :smiley::muscle_tone2:

Reputatie 7

Kijk vooruit en niet om de hoek immers dan zie je die man ook niet staan.

Reputatie 7
Badge +30

Dat is de bewuste tas, @Anneke-Anna? Mooi! En die stappers passen er goed bij :thumbsup_tone1:

Reputatie 7
Badge +10

Dat is de bewuste tas, @Anneke-Anna? Mooi! En die stappers passen er goed bij :thumbsup_tone1:

Yes 👍 Dank je 🙏

Reputatie 7
Badge +19

Tof hoor @Anneke-Anna, al iets nieuws op het oog, qua spaardoel. Is wel echt een stoere tas. 

Reputatie 7
Badge +10

Tof hoor @Anneke-Anna, al iets nieuws op het oog, qua spaardoel. Is wel echt een stoere tas. 

Nee haha  ;-) Dank je 👍

Reputatie 7

Goed bezig, @Anneke-Anna. Heel cool om zo inzichtelijk te hebben wat je nu al hebt bespaard aan ‘ongezonde gewoonte’ kosten, en er dus iets heel moois van hebt gekocht. Dat pakt niemand je meer af. 

Vraagje: naast deze dik verdiende traktatie, welke andere cadeaus heb je er nog meer bijgekregen? Is je smaak en reuk ook verbeterd?  

Reputatie 7
Badge +10

Goed bezig, @Anneke-Anna. Heel cool om zo inzichtelijk te hebben wat je nu al hebt bespaard aan ‘ongezonde gewoonte’ kosten, en er dus iets heel moois van hebt gekocht. Dat pakt niemand je meer af. 

Vraagje: naast deze dik verdiende traktatie, welke andere cadeaus heb je er nog meer bijgekregen? Is je smaak en reuk ook verbeterd?  

Dank 🙏 En alles ruikt en smaakt inderdaad beter plus de toch vieze rooklucht is weg 🌸🌸🌸 

Reageer