Beantwoord

Waarom krijg ik alleen antwoorden op het forum die KPN verdedigen?

  • 20 November 2022
  • 83 reacties
  • 1394 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

83 reacties

@hgjm ,

Maar, als @Nick83 zegt: ga maar naar Ziggo, is dat toch niet pro-kpn?

Ik snap deels je topic, maar ik begrijp echt niet wat Nick verkeerd heeft gedaan.

En gelijk kan je hebben, maar krijgen is wat anders.Laat het maar gewoon zo en stap maar gwn over, Het is het niet waard hier zoveel tijd in te steken.

En er is gewoon veel onrecht in de wereld, dat is niet anders.

Als de bus te laat is, is dat ook onrecht.Maar ga je daar echt moeilijk over doen?

Reputatie 7
Badge +16

Als de bus te laat is, is dat ook onrecht.Maar ga je daar echt moeilijk over doen?

Als ik dit topic zie vermoed ik dat wel. Ik denk dat iedereen een tik op de vingers krijgt die TS niet geeft wat hij graag wil.  Dan zijn die mensen namelijk pro kpn, of pro Connexxion. 

Reputatie 7

En gelijk kan je hebben, maar krijgen is wat anders.

Als je gelijk hebt dan hoor je dat dus ook te krijgen en mag je er uiteraard alles aan doen om dat gelijk ook te krijgen, je hebt er dan immers recht op.

En gelijk kan je hebben, maar krijgen is wat anders.

Als je gelijk hebt dan hoor je dat dus ook te krijgen en mag je er uiteraard alles aan doen om dat gelijk ook te krijgen, je hebt er dan immers recht op.

Ja, maar zo werkt het niet in de praktijk helaas.Je kan er alles aan doen, maar leuk zal dat niet zijn en meestal is het dat niet waard.Ik zou mijn tijd liever ergens anders aan besteden.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Als je gelijk hebt dan hoor je dat dus ook te krijgen en mag je er uiteraard alles aan doen om dat gelijk ook te krijgen, je hebt er dan immers recht op.

Maar gelijk denken te hebben of te hebben is ook weer een aparte. Veel mensen denken namelijk vaak dat de wereld om hen draait en dan gaan ze gelijk proberen te halen door negatieve aandacht te zoeken.

Natuurlijk mag hij reageren naar bij hem is het steeds de zelfde plaat en kijk maar naar zijn andere reacties die plaat is behootgrijs gedraaid.

Reputatie 7
Badge +24

Nick83 Beste, accepteer dan maar gewoon, interessant, Nick83 als jou gezegd wordt “SPRING” dan vraag jij hoe hoog mevrouw/mijnheer. Ik betaal voor 22 mb krijg onder de 10 mb, dat moet ik accepteren, er is, door een medewerker, toegezegd ( dit geprek wordt opgenomen voor ... enz enz. ) dat glasvezel mijn huis zal bereiken in 2022 en dan moet ik op mijn rug gaan liggen en me overgeven, dacht het niet, sommige van ons hebben wel een ruggengraad.

Wat wou u er aan doen? Hier op het forum eindeloos nieuwe topics aan blijven maken? Denkt u nu echt dat u daarmee sneller op glasvezel aangesloten word?

U hoeft u helemaal niet over te geven, u kunt gewoon naar Ziggo. Als ik minder dan 10 mbit had gehad, dan had ik ook allang bij Ziggo gezeten. Zelfs al zou ik aansluitkosten moeten betalen. Het ligt hier namelijk wel in de straat, maar ik heb er geen aansluiting op.

83, natuurlijk denk ik dat niet, kijk nou eens naar de topic en reageer alleen daarop en laat je frustratie naar mij toe buiten de discussie. Ik weet niets van een punten stelsel of supergebruiker en hoe dat werkt maar als je punten kunt scoren met pro kpn te zijn ??? wens ik je veel succes.

Reputatie 7
Badge +16

Ik weet niets van een punten stelsel of supergebruiker en hoe dat werkt maar als je punten kunt scoren met pro kpn te zijn ??? wens ik je veel succes.

Maar wat voegt dit toe dan? Omdat we niet aan jou kant staan zijn we pro KPN? Ik wil wel eens weten waar je bewijs is voor dit argument? @hgjm.

Geen enkel bewijs, dat zeg ik ik weet niks van punten systemen ,dus zeg jij het maar

Reputatie 7
Badge +16

Ik ben erg groen achter me oren dus kan begrijpen als mensen me erg “pro-kpn” vinden. Toch probeer ik wel zo neutraal mogelijk te antwoorden ondanks dat dat wel lastig is, is en blijft me werkgever. (Waar ik dagelijks met zeer veel plezier bij werk) 

Niemand zal het erg vinden als jij door dik en dun je werkgever steunt (Die voor zover ik weet goed voor haar eigen personeel is ;) ). Geweldig dat je daarnaast hier ook je steentje bijdraagt. Ik zal zelf ook nooit mijn eigen werkgever afvallen of in een slecht daglicht zetten. Dat is het domste wat je kan doen ;) 

Naja ik zie dat dit topic wat verhit aan het worden is dus ik ga lekker even genieten van een warme bak thee 😋 

 

Goed plan

Reputatie 7
Badge +16

Geen enkel bewijs, dat zeg ik ik weet niks van punten systemen ,dus zeg jij het maar

Maar jij komt met puntensystemen. Dus nu ben ik benieuwd hoe je daar bij komt? 😉

Daar ben ik echt niet mee begonnen, weet ik niks van maar er worden woorden als superuse en meer van dat soort termen, maar mij zeg het niets maar jullie wel dus, wat is jou rang in het forum, ik schijn helper te zijn LOL

Reputatie 7
Badge +16

Zou het even uitleggen😉: Er zijn hier een aantal mensen op het forum die om een vage redenen hekel hebben aan superusers. Maar het is heus niet zo dat Superusers ook automatisch met de mond van KPN moeten praten. Ik ben ook vaak kritisch en dat zonder dat ik ook maar één aandeel van KPN bezit.  Als ik vind dat een klant gelijk heeft zeg ik dat, als KPN gelijk heeft ook. Heeft niks te maken met welke rang je hier hebt. 🙂

 

Wat ik zeg ik weet niet het is en hoe je rang kunt stijgen, maar het is toch wel een soort van beloning en sommige mensen zijn daar gevoelig voor.

Reputatie 7
Badge +16

Wat ik zeg ik weet niet het is en hoe je rang kunt stijgen, maar het is toch wel een soort van beloning en sommige mensen zijn daar gevoelig voor.

Je stijgt hier per rang in het aantal berichten dat je plaatst, begint bij nieuwkomer, helper en gaat door tot wijsgeer.  KPN heeft inderdaad de groep Superusers waar de meest actieve leden in komen en dat willen. Maar ook in deze groep wordt er gewoon een kritische opinie verwacht en totaal niet dat er verwacht wordt dat er met de mond van kpn gepraat moet worden. Ieder is hier voor zijn eigen plezier en het leuk vind om mensen op weg te helpen zover het kan.  

Dat is een mooi streven, wat ben jij?

En ja hoor, hier heb je hem weer JAND nu nog wachten op Nick83. Ik heb jullie commentaar gelezen, allemaal pro KPN.

Ik ben helemaal niet pro-KPN,

@JanD

Dat ben je wel. Door gebrek aan beter ik ook trouwens (niet qua  mobiele telefonie).

Maar omdat jij bij de door mij gewaardeerde contributers hoort, toch even voor jou om te overdenken. Ik heb een tijdje dit forum niet bezocht. Ik denk toch wel dat in jouw berichten niet meer die kritische instelling aanwezig is zoals vroeger. Mijn mening, dus het zegt helemaal niets. 

Lees dit topic eens, het is honderden malen gevraagd zeg jij, dan is het toch niet zo moeilijk om een linkje naar het KPN antwoord hierop te geven?

En ja hoor, hier heb je hem weer JAND nu nog wachten op Nick83. Ik heb jullie commentaar gelezen, allemaal pro KPN.

Ik ben helemaal niet pro-KPN,

 

 

@JanD

Dat ben je wel. Door gebrek aan beter ik ook trouwens (niet qua  mobiele telefonie).

Maar omdat jij bij de door mij gewaardeerde contributers hoort, toch even voor jou om te overdenken. Ik heb een tijdje dit forum niet bezocht. Ik denk toch wel dat in jouw berichten niet meer die kritische instelling aanwezig is zoals vroeger. Mijn mening, dus het zegt helemaal niets. 

Lees dit topic eens, het is honderden malen gevraagd zeg jij, dan is het toch niet zo moeilijk om een linkje naar het KPN antwoord hierop te geven?

Hallo @dommeke ik doe niet mee aan het forum om kritiek te geven op KPN, maar om mede-forumleden te helpen met hun vragen, daar hoort soms een kritische noot naar KPN toe ook bij.

Dat ik in het verleden misschien kritischer was of scherper met mijn reacties, zal met de leeftijd te maken hebben, als je ouder wordt relativeer je meer en maak je je niet meer druk om dingen waar je toch niets aan kunt veranderen.

Fijne dag verder.

Reputatie 7
Badge +16

Dit topic is eigenlijk ook wel een prachtig voorbeeld van waar het afvoerputje genaamd internet in uitblinkt.  Wat een berg en ellende wordt hier weer geuit over en weer. Bah. 

Dit topic is eigenlijk ook wel een prachtig voorbeeld van hoe hard het putje genaamd internet in uitblinkt.  Wat een berg en ellende wordt hier weer geuit over en weer. Bah. 
 

sorry maar dit is geen Twitter, er is een open vraag gesteld, maar ik lees alleen maar dat mensen zich verdedigen en dat ze in het verleden ook kritisch zijn geweest op KPN maar namaten ze ouder zijn geworden dat niet meer zijn, prima maar wel jammer, geef niet , had geen hoge verwachtingen. Kan iemand er voor zorgen dat ik totaal van het forum kan worden verwijderd want dit is trekken aan een dood paard.

Reputatie 7
Badge +16

sorry maar dit is geen Twitter, er is een open vraag gesteld, maar ik lees alleen maar dat mensen zich verdedigen en dat ze in het verleden ook kritisch zijn geweest op KPN maar namaten ze ouder zijn geworden dat niet meer zijn

Nee maar daar hoort dit wel thuis.  Heb het hele doel van je topic nooit gesnapt behalve dat het neigt naar mensen tegen elkaar opzetten. Maar goed dat is een taak voor een moderator om op te pakken. 

Kan iemand er voor zorgen dat ik totaal van het forum kan worden verwijderd 

Ja hoor, na een week krijg je hier een reactie en zullen ze je account desgevraagd verwijderen. 

Dit topic is eigenlijk ook wel een prachtig voorbeeld van hoe hard het putje genaamd internet in uitblinkt.  Wat een berg en ellende wordt hier weer geuit over en weer. Bah. 
 

sorry maar dit is geen Twitter, er is een open vraag gesteld, maar ik lees alleen maar dat mensen zich verdedigen en dat ze in het verleden ook kritisch zijn geweest op KPN maar namaten ze ouder zijn geworden dat niet meer zijn, prima maar wel jammer, geef niet , had geen hoge verwachtingen. Kan iemand er voor zorgen dat ik totaal van het forum kan worden verwijderd want dit is trekken aan een dood paard.

Mooi voorbeeld van een suggestieve samenvatting van reacties op ‘wat maar een vraag was’.

Dit topic is eigenlijk ook wel een prachtig voorbeeld van hoe hard het putje genaamd internet in uitblinkt.  Wat een berg en ellende wordt hier weer geuit over en weer. Bah. 
 

sorry maar dit is geen Twitter, er is een open vraag gesteld, maar ik lees alleen maar dat mensen zich verdedigen en dat ze in het verleden ook kritisch zijn geweest op KPN maar namaten ze ouder zijn geworden dat niet meer zijn, prima maar wel jammer, geef niet , had geen hoge verwachtingen. Kan iemand er voor zorgen dat ik totaal van het forum kan worden verwijderd want dit is trekken aan een dood paard.

@hgjm 

Maar nu probeer jij toch echt een dood paard weer tot leven te wekken. (En ik doe hier dus gewoon eigenlijk tegen mijn zin aan mee.) Als jij alleen maar leest dat mensen in het verleden kritisch zijn geweest op KPN, dan moet je echt even beter lezen wat er staat. “kritischer of scherper” betekent niet, “kritisch”. Ik ben zelf ook wel vaak kritisch op KPN. Ik heb geleerd dat een bedrijf niet kan blijven bestaan als er niet regelmatig opbouwend bedoelde kritiek komt.

Maar ja, we hebben niet allemaal de scholing gehad op dit gebied waar dit gewoon een standaard begrip in is.  

Toch jammer, tot nu toe las ik wat je had geschreven als opbouwend bedoeld, Nu laat je me twijfelen aan je bedoelingen.