Beantwoord

2 van de 3 nieuwe digitennekastje doen het niet

  • 4 May 2019
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

Goedendag, ik heb vorige week 3 nieuwe kastje gekregen om de oude digitennekastjes te vervangen. Vrijdag deed opeens alleen NPO 1, 2 en 3 het nog en kreeg ik de foutcode E017-0 en E050-0. Alle instructies opgevolgd. 1 kastje deed het, i.d.d. met een uurtje afwachten op NPO 1, het weer. De andere 2 kastjes is op de genoemde 3 zenders na, geen leven meer in te krijgen. Erg vervelend want het oude werkte prima en nu zitten we al 2 dagen met problemen.
Graag een reactie.
icon

Beste antwoord door Esther04 5 May 2019, 11:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik neem aan dat ze wel lang genoeg aan gestaan hebben om de abonnementsstatus via het netwerk op te pikken. Zeker een uur na de installatie (zenders instellen).
Ook is het belangrijk dat CNN in de zenderlijst staat. Op dat kanaal worden de CAS nummers uitgezonden.

Mogelijk staan die CAS nummers niet goed in de admin bij je gegevens. Een KPN moderator kan dat voor je checken, bellen kan ook maar de tel. ingang schijnt behoorlijk druk te zijn.

Voor de moderator zijn de volgende gegevens noodzakelijk in je forumprofiel:
naam contractant, postcode + huisnummer, Klantnummer, CAS nummers van de kastjes die het nu niet doen. Dat mag op de regel Pers. opmerkingen.

Staat in het kastje die het wel doet Basis abonnement inmiddels op ja? (menu > abonnement status)

CAS nummers vind je onderop de kastjes en via menu > abonnement status.
Bedankt voor je reactie. Ik heb uiteindelijk gebeld, toen was het zo opgelost. Er was iets met de registratie mis wat ik begreep. Er stonden nog 2 oude kastjes geregistreerd. Dit is door een helpdeskmedewerker aangepast en met enkele minuten deed alles het.