Beantwoord

Abonnement Digitenne opzeggen

  • 14 February 2020
  • 4 reacties
  • 140 keer bekeken

Ik wil graag mijn digitenne abbonement opzeggen per direct en ingang van vandaag 

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 February 2020, 11:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @John Fingerhut 

Het opzeggen kan het beste via de telefonische klantenservice (0800-0402). Het kan ook doorgegeven worden via de LiveChat funtie.

Is het trouwens onderdeel van je Internet en TV pakket, in de vorm van een extra tv-ontvanger, dan kan je die ontvanger gewoon verwijderen uit je abonnement in de MijnKPN omgeving. Je krijgt dan een bevestiging en ook een retour doos thuis voor het Digitenne apparatuur dat je thuis hebt.

Wil je laten weten of het gelukt is? 

ingang van vandaag

Dit zal niet gaan. KPN heeft zich te houden aan de wettelijke opzegtermijn van een maand. Zeg je dus vandaag ‘per direct’ op dan eindigt je abonnement op 15 maart.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @John Fingerhut, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas is het niet mogelijk om per direct Digitenne op te zeggen. Alleen wanneer het onderdeel is van je internet en televisie abonnement (als extra ontvanger) kan je deze ontvanger verwijderen uit je abonnement per vandaag.

Heb je een los Digitenne abonnement? Dan heb je een maand opzegtermijn zoals aangegeven is.

Is het inmiddels gelukt om je Digitenne op te zeggen via de chat of onze telefonische klantenservice? Zo niet, dan hoor ik het graag! Vul dan ook even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is voor de verificatie (bij persoonlijke opmerkingen). Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Reputatie 7
Badge +21

@John Fingerhut, heb je jouw Digitenne abonnement of ontvanger inmiddels al kunnen opzeggen? Ik hoor graag of ik hier nog bij kan helpen!

Reageer