Beantwoord

Activeren Digitenne

  • 7 May 2019
  • 3 reacties
  • 188 keer bekeken

Reputatie 1
het activeren van mijn nieuwe digitennekastje (ZXV7200) in de caravan ging niet goed.
In eerste instantie werden na 5 seconden zoeken RTL4, 5 en SBS6 gevonden die ik niet kon zien vanwege de foutmelding dat digitenne nog niet geactiveerd was. Op "1" zetten en wachten kon niet omdat enkele
zenders RTL 4 en verder gevonden werden maar ook niet te bekijken waren vanwege dezelfde foutmelding
Terug naar fabrieksinstellingen en opnieuw geprobeerd en nu lukt de standaard initialisatie gelukkig wel.
Ik kan 1,2,3, 3 en TV-Gelderland ontvangen. De rest geeft ook na lang wachten weer de melding dat digitenne niet geactiveerd is.
Veel pogingen om KPN telefonisch te bereiken gedaan maar helaas is de wachttijd altijd "langer dan u van ons gewend bent ";-( waarna allen verwijzingen naar internet volgen.

Vandaar een poging via dit forum om een antwoord te krijgen.

Het gaat om een ontvanger ZXV7200
CAS 4637-707-754-3
SW versie 32

Bij mijn abonnementsgegeven staat bij basis abonnement "nee". Mogelijk komt dat doordat mijn digitenne abonnement samen gaat met mijn all-in-1 glasvezel abonnement. Wellicht ligt daar de oorzaak.

Kan hier iemand mij verder helpen?
icon

Beste antwoord door PeterG 7 May 2019, 14:38

Bekijk origineel

3 reacties

Heb je de ontvanger in gebruik genomen binnen de eerste week van ontvangst?

P.S.
snelst is even bellen met 0800-0402.

anders voor een kpn moderator je gegevens in het forumprofiel zetten.
Naam abonneehouder
postcode, huisnummer waar het abo staat geregistreerd. (bij digitenne hoeft dat niet hetzelfde te zijn aangezien digitenne landelijk werkt)
Reputatie 1
twee dagen lang geprobeerd te bellen met 0800-0402 maar voortdurend is de "wachttijd langer dan u van ons gewend bent" waarna je naar internet wordt verwezen. Beetje frustrerend.
Profiel is inmiddels aangevuld en via een andere forum vraag is het activeren inmiddels ook gelukt.
Maar sowieso bedankt voor je moeite.
Mooi dat het weer werkt. Veel plezier weer van tv in de caravan. 😃

Reageer