Beantwoord

Adapter Digitenne Kastje kapot

  • 21 April 2021
  • 12 reacties
  • 92 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Wij hebben 2 ZXV7200 ontvangers, waar bij 1 de adapter helaas kapot is. Kunnen testen door ze onderling uit te wisselen.

De ontvanger waar de kapotte adapterin eerste instantie aan hing heeft een lange tijd uitgestaan, waardoor deze nu ook error E033-0 geeft.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 22 April 2021, 12:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

De snelste manier is bellen met de klantenservice 0800-0402 spreek dan in dat je een medewerker wilt spreken en vervolgens waarom, dit forum duurt altijd een paar dagen langer

De snelste manier is bellen met de klantenservice 0800-0402 spreek dan in dat je een medewerker wilt spreken en vervolgens waarom, dit forum duurt altijd een paar dagen later

Bedankt voor de tip, maar er zit geen haast achter. Bellen met KPN kost me teveel grijze haren ;-)

Reputatie 6
Badge +7

Een moderator kan er naar kijken. Hiervoor je postcode, huisnummer, klantnummer en CAS-nummer van de ontvanger met e33-0 error invullen in je Forum profiel

Het CAS-nummer vind je op de onderkant van het Digitenne kastje, op de doos of in het menu-scherm abonnement.

En dan hier even melden dat je dat gedaan hebt en dan is het wachten tot een moderator voorbij komt.

Een moderator kan er naar kijken. Hiervoor je postcode, huisnummer, klantnummer en CAS-nummer van de ontvanger met e33-0 error invullen in je Forum profiel

Het CAS-nummer vind je op de onderkant van het Digitenne kastje, op de doos of in het menu-scherm abonnement.

En dan hier even melden dat je dat gedaan hebt en dan is het wachten tot een moderator voorbij komt.

Ja dat had ik her en der al gelezen. Heb alleen in mijn forum Profiel geen CAS veld, of algemeen veld. Dus wat is dan een handig veld om te gebruiken...

CAS nummer opgelsagen in Modem veld

  • Foutmelding E033-0, wel Ned. 1 2 en 3, kan ook zenders zoeken
  • Kapotte adapter
Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @RBoelen.Houweling, er komt een nieuwe stroomadapter jouw kant op. Die wordt via de reguliere post afgeleverd.

Goedemiddag @RBoelen.Houweling, er komt een nieuwe stroomadapter jouw kant op. Die wordt via de reguliere post afgeleverd.

Goedemiddag Jeroen,

 

Danku, dat is mooi. Kunt u mij nog helpen met de E033-0 melding?

Reputatie 7
Badge +19

Ja, ik zal het Digitenne kastje nu een activatiesignaal geven, moet jij daarna het apparaat wel aanzetten. Zie het speciale topic:

 

 

Ja, ik zal het Digitenne kastje nu een activatiesignaal geven, moet jij daarna het apparaat wel aanzetten. Zie het speciale topic:

 

 

Ah ok, mag daar een paar dagen tussen zitten? Ik ben maandag pas weer in de gelegenheid om dit te testen helaas.

Reputatie 7
Badge +19

Ja, ik zal het Digitenne kastje nu een activatiesignaal geven, moet jij daarna het apparaat wel aanzetten. Zie het speciale topic:

 

 

Ah ok, mag daar een paar dagen tussen zitten? Ik ben maandag pas weer in de gelegenheid om dit te testen helaas.

als je dan maandag even een post hier doet en mij mentioned, dan stuur ik het activatiesignaal die dag naar de ontvanger. 

@Jeroen_dB Ik zag vanmorgen dat RTL 4 en 5 het alweer deden. Dus ga ervanuit dat het zo goed is dan toch?

Reputatie 7
Badge +19

Ja, dan is het nu allemaal goed.