Nu heb ik sinds afgelopen zaterdag alleen nog maar ned 1,2 en 3 en tvgld en op de rest vd zenders krijg ik de code E016-0.
Hierop contact gehad met de klantenservice en tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat ik zelf afgelopen vrijdag zelf telefonisch digitenne opgezegd heb..........
Dit is dus zeker niet het geval want waarom zou ik anders digitenne aanschaffen ???
Nu wordt ik dus van het kastje naar de muur gestuurd via de klantenservice !!!
Eerst zou zaterdag mijn CAS ID weer toegevoegd worden aan mijn account.
Later kreeg ik te horen dat dit niet kon en dat er een nieuwe decoder geleverd moest worden terwijl ik deze nog geen maand heb!!!
Vandaag te horen van de afdeling facturatie dat ik beter mijn bestelling kon annuleren en naar een KPN winkel moest gaan om daar een nieuwe digitenne pakket op te halen zodat ik vanavond weer tv zou kunnen kijken!!!
Maar helaas, ook dit werkt niet want volgens het personeel in de shop en moet de decoder online worden aangevraagd en wordt deze Thuis bezorgt.
Dus helaas nog geen gebruik kunnen maken van Digitenne 🤬
Hopelijk komt de nieuwe set snel mijn kant op zodat we weer normaal tv kan kijken!!!!
Het siert KPN totaal niet zo zoals dit behandeld en tot nu toe onogelost!!!!
Beste antwoord door Joran
Bekijk origineel