Beantwoord

Afstandsbediening stuk

  • 24 November 2020
  • 22 reacties
  • 155 keer bekeken

Onze afstandsbediening van Digitenne reageert niet meer op apparaat. Ook al hebben wij batterij verwisseld. Wij moeten nu handmatig iedere keer via het kastje de zenders omzetten. Hoe kunnen wij aan een nieuwe afstandsbediening komen? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 November 2020, 15:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tamara1909 ,

Vul dan jouw forumprofiel aan met postcode, huisnummer en je klantnummer. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Hallo Noordzee,

Dit heb ik reeds ingevuld. 
 

Reputatie 7
Badge +28

Prima, 

Dan gaat een moderator jou een nieuwe afstandsbediening sturen. Komt goed ! 

 

Super dankje!

Dat is vervelend. Vroeger kreeg je die via de onderstaande link gewoon gratis toegestuurd (1 per STB per jaar), ze hebben de website waarschijnlijk op een ondoordachte wijze aangepast. Je kunt nu alleen nog bellen. 

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/nieuwe-afstandsbediening-aanvragen.htm? 

Persoonlijk vind ik de nieuwe afstandbedieningen kwalitatief beduidend minder dan vroeger. Wij hebben er nu een en je moet nu heel hard een toets indrukken wil die wat doen (of misschien ligt het aan de nieuwe software dat kan ik natuurlijk niet zien). 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @CorL ,

Voor interactieve TV kun je nog steeds via de website een nieuwe afstandsbediening aanvragen. Voor Digitenne helaas niet.

Heb je een 4K tv-onvanger (VIP5202)? Neem dan even telefonisch contact met ons op, daar helpen we je verder.

Als je een ander type hebt kan het nog steeds online.

Voor wie is dit antwoord nu Jeroen Ruiter? Omdat er eerder werd aangegeven door Noordzee dat mij door een moderator een nieuwe wordt toegezonden? 

Reputatie 7
Badge +19

Een nieuwe afstandsbediening is naar je onderweg @Tamara1909 

Reputatie 7
Badge +28

Omdat er eerder werd aangegeven door Noordzee dat mij door een moderator een nieuwe wordt toegezonden? 

Klopt @Tamara1909 ,

Zoals je ziet is het goed gekomen. 

Hallo @CorL ,

Voor interactieve TV kun je nog steeds via de website een nieuwe afstandsbediening aanvragen. Voor Digitenne helaas niet.

Hallo @Noordzee,

Heb je er dan misschien een link bij. Volgens mij hebben ze het namelijk foutief aangepast. Er staat nu dat je het niet kan aanvragen voor de bluetooth, maar verder niets. 

Misschien slim als iedereen het even checkt en dan niet zoals Jeroen R. een beetje jou te gaan  papegaaien. Mogelijk gaat een moderator dan actie ondernemen om het weer te laten herstellen.

 

@Tamara1909 ik reageer op het feit dat iemand zegt dat je alleen nog maar telefonisch kunt bestellen. Dat is niet helemaal waar dus.

@CorL waarin papegaai ik dan? Bestellen voor andere kastjes kan gewoon via de website.

@Tamara1909 ik reageer op het feit dat iemand zegt dat je alleen nog maar telefonisch kunt bestellen. Dat is niet helemaal waar dus.

@CorL waarin papegaai ik dan? Bestellen voor andere kastjes kan gewoon via de website.

@Jeroen Ruiter Er ligt ergens op de wereld voor miljarden goud begraven. Maar aan zo’n mededeling heeft niemand wat.

Laat dan even de link zien waarmee dat bestellen wel werkte 2 uur geleden. Ik schrijf dat er een fout in de website is gemaakt, maar misschien is er wel een andere reden. In weze schreef ik ook dat je dat altijd kon. Maar ik check altijd iets eerst voor ik hier iets begin te schrijven. Maar ja, misschien is de doorlinking wel fout.

 

@CorL

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/nieuwe-afstandsbediening-aanvragen.htm?

Even inloggen met je kpn gegevens.

Ah nu weet ik het weer, niemand die dat hier vertelde. Het kan alleen met Amerikaanse browsers. (Zou toch wel slim zijn om dat op de pagina te vermelden)

Met welke browser lukt het dan niet?

Met welke browser lukt het dan niet?

In ieder geval niet met Opera maar er zijn meer Europese Browsers. 

Met welke browser lukt het dan niet?

In ieder geval niet met Opera maar er zijn meer Europese Browsers. Maar wat is het belang dat jij dat weet. Werk je soms bij KPN?

 

Heb je een 4K tv-onvanger (VIP5202)? Neem dan even telefonisch contact met ons op, daar helpen we je verder.

Als je een ander type hebt kan het nog steeds online.

Hee @Jeroen Ruiter 

Neem dan even telefonisch contact met ons op, daar helpen we je verder.

Werk jij ook bij KPN ?
Gezien het ons als je daar beter KPN neer kunt zettenen we in jou zin. Wat ze zou moeten zijn
Mocht je bij KPN werken dan heb ik niets geschreven.

En als je er niet werkt, leg ik dan te veel zout op slakken, dat kan natuurlijk ook.
Of wil je erg graag zoveel mogelijk reacties geven, dat kan en mag natuurlijk ook.:wink:

Ik citeer een zin van de website van KPN. Nee ik ben geen medewerker en zit voor mijn lol op het forum. Soms maanden lang niet en soms een paar dagen full time. Net hoe het mij uitkomt. Waar leg ik zout op? Ik reageer alleen op een reactie zodat duidelijk is dat er niet voor elke afstandsbediening die vervangen moet worden gebeld hoeft te worden met KPN en de service tool dus gebruikt kan worden.

Hoi @Jeroen Ruiter 

Ik citeer een zin van de website van KPN.  

Heb je een 4K tv-onvanger (VIP5202)? Neem dan even telefonisch contact met ons op, daar helpen we je verder.
Als je een ander type hebt kan het nog steeds online.

Zo dus, dan is het duidelijk dat je geen KPN medewerker bent.
En wat het zout betreft, dat gebruikte ik op mezelf gericht. Jij legt nergens geen zout op, neem ik zomaar aan.

 

Reputatie 7
Badge +17

Volgens mij is tamara1909 al geholpen in dit topic! Ik sluit dit topic bij deze af:hugging: