Ajax-Utrecht niet te zien op FoxSport 2 [Opgelost]

  • 8 November 2020
  • 20 reacties
  • 144 keer bekeken
Ajax-Utrecht niet te zien op FoxSport 2 [Opgelost]
Reputatie 7
Badge +25

Ajax-Utrecht niet te zien op FoxSport 2 [Digitenne]

Op dit moment is het niet mogelijk om deze wedstrijd live te volgen. De oplospartij is aangestuurd en werkt aan een oplossing. Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd

08-11-2020 12:40 uur

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Ik betaal voor 2 foxsports zenders..Waarom moet ik zo Scooby-Doo kijken inplaats van Utrecht-Ajax..?? 

 

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

De wedstrijd wordt uitgezonden via kanaal 222

 

 

Reputatie 7
Badge +28

De wedstrijd wordt uitgezonden via kanaal 222

Nee, via kanaal 25. 

 

De wedstrijd begint om 12.15. Dus hopelijk wordt de knop gauw omgezet.  

 

Niet de eerste keer dat het lang duurt voor de omschakeling gedaan wordt. Laatst werd er zelfs midden in een bekerwedstrijd teruggeschakeld naar de combinatiezender. Hopen dat ze dit gauw oplossen.

Reputatie 7
Badge +28

Melding gedaan aan de webcare. 

 

Kanaal 25 is hier BBC Firts en Fox sport 1 op kanaal 14 maar daar komt deze wedstrijd niet op

Kanaal 25 is hier BBC Firth en Fox sport 1 op kanaal 14 maar daar komt deze wedstrijd niet op

Het gaat hier om Digitenne, niet om Interactieve TV.

@Dijkkie1992 daar had ik overheen gelezen

Waarom kijk ik naar tekenfilms ipv Utrecht Ajax ???

 

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Volgens Fox Sport 2 zou Utrecht-AJAX op TV moeten zijn, maar ik krijg op Digitenne Cartoon Network Scooby Doo te zien. Wat gaat er mis heren?  Heb ik nu voor niets dat pakket gekocht ?  

 

 

 

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Waar blijf fox sport 2

 

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Waarom is er geen voetbal te zien op foxsport 2

 

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +28

Melding naar webcare staat al uit.

Ik betaal elke maand mijn foxsports abonnement maar ik kan gewoon niet alle wedstrijden zien nu is Utrecht ajax bezig en zie ik scooby doo wat is dat voor iets raars ik heb toch gewoon recht om voetbal te zien dat betaal ik toch voor ben echt niet happy

 

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Hallo @Prunilla , is reeds bekend bij KPN, aan een oplossing wordt gewerkt.

 

 

fox sports 2 staat inmiddels (12:50) aan op 25

Reputatie 7
Badge +28

Het werkt weer! 

Belachelijk dat je geld betaald (en steeds meer) voor een eredivisie pakket maar vrouwen voetbalwedstrijden en kinderprogramma's worden uitgezonderd in plaats van Fc Utrecht - Ajax. 

Mooie slogan op de site van KPN digitenne als advertentie voor fox sports pakket ‘mis nooit meer een wedstrijd’… 

Ik ben er klaar mee en heb meteen opgezegd. Hoe durf je 9,99euro te vragen voor een dienst die niet eens geleverd word.

 

Reputatie 7
Badge +28

@Paul_ @Vikash 

Kan het sticky van dit topic af? 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Paul_ @Vikash 

Kan het sticky van dit topic af? 

 

Done!:relaxed: