Vraag

Alleen 1,2,3 op noodpakket digitenne

  • 6 August 2021
  • 7 reacties
  • 139 keer bekeken

Goedenavond,

wegens overstap van ziggo naar kpn ivm geen levering van ziggo aan het huis hebben wij een “noodpakket” ontvangen voor tv en WiFi, dit omdat de monteur pas 6 september komt en wij niet een maand zonder de tv en WiFi kunnen. 
 

super tevreden en mega blij na de installatie! 
half uur later heb ik alleen nog mag npo 1,2,3 en nh tv. 
 

wie kan ons helpen, want ik krijg het niet meer voor elkaar. Heb alles geprobeerd wat er op dit forum staat….


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Mijn vermoede is dat de CAS ID van de Digitenne niet volledig geactiveerd is, omdat 1,2,3 “vrije zenders” zijn. Daarom kan hij geen commerciele zenders weergeven. Het beste wat u kan doen is even de Klantenservice bellen op 0800-0402 om dit te regelen

Reputatie 7
Badge +10

Heb je "uitgebreid zoeken" gedaan ipv regio?

Hoe is de signaalsterkte? (Knopje op afstandsbediening, balkje op tv)

 

 

@DennisA78 Jep! Ook gedaan.. helaas tevergeefs 

@Dragons is kpn nu nog bereikbaar? 

Hoi @Viennapeer . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat digitenne niet goed werkt. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? Wil je ook het cas id in je profiel zetten?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Viennapeer, is het je gelukt om dit op te lossen met 1 van mijn telefonische collega's? Of kunnen we je hier via deze weg nog verder mee helpen? Hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dragons ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer?