Beantwoord

Alleen ned 1, 2 en 3 zichtbaar

  • 3 July 2020
  • 7 reacties
  • 110 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik had per ongeluk mijn 2 digitennes van de  3 uitgezet bij mijn kpn abonnement ipv 1. Want ik heb er nu maar 2 nodig en wilde de overige terugsturen. Misschien heeft dat ermee te maken? Hoe kan ik nu weer alle zenders ontvangen? Weet iemand dat?

En waar mag mijn oude digitenne naar gestuurd worden?

 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 3 July 2020, 20:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @Andrea_Mircetic81 . Dus je hebt nu één tuner die nog werkt? 

Als ik jou opzoek in de systemen hoort er inderdaad ook maar een tuner actief te zijn.

Er zit in dit geval niks anders op dan een nieuwe bij te bestellen. 

Doordat je die andere twee hebt opgezegd zou er automatisch een retour doos gestuurd moeten worden. Mocht je die komende week niet ontvangen kan ik die alsnog nasturen. 

Reputatie 1
Badge

Hi Erwin, bedankt voor je bericht.

Kun jij nakijken of CAS nummer 7012-752-429-9 het hoort te doen nu? Jullie hebben al een nieuwe gestuurd dus dat is fijn. Ik heb nog geen retourdoos ontvangen dus die zou ik dan ook graag ontvangen. 

Maar ik heb dus nog een nieuwe digitenne bijbesteld. Moet ik nu nog iets veranderen bij mijn abonnement of staat deze al op 2 digitennes?

Het cas nummer dat jij noemt zou het moeten doen (ik heb die net voor de zekerheid nog een duwtje gegeven). Tevens is er nog een digitenne actief. Het cas id eindigt op 354.  Heb jij die al ontvangen?

Reputatie 1
Badge

Ja hij doet het weer, dank je wel!

Die is nog onderweg geloof ik dus deze week ga ik die installeren.

Moet ikzelf zo’n retourdoos bestellen?

Fijn dat ie het weer doet. Ik stuur wel een retourdoos. :-)

Reputatie 1
Badge

Super dankje!

Graag gedaan en mocht je ooit andere vragen hebben, weet je mij te vinden.