Beantwoord

Antenne

  • 2 May 2019
  • 31 reacties
  • 1382 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Ik heb vandaag de omruil Digitenne ontvangen maar er zat geen antenne bij. Lijkt me als je wat huurt dat het wel compleet is. Prijzen omhoog service omlaag zo voelt het voor mij
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 3 May 2019, 15:01

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Ik snap hem niet want ik heb volgens mij HD, tv info geeft 1080P aan of maak ik een denk fout.
Je woont in Delft. Daar wordt per 9 juli door Digitenne in HD uitgezonden. Het is t/m 8 juli nog het oude SD systeem.

TV geeft 1080P aan omdat de verbinding van het kastje naar TV dat wel al is.

In de provincies Noord-holland, Zuid-holland of Utrecht is het signaal pas per 9 juli in HD.
Ik ben zeer benieuwd naar het HD beeld van Digitenne. Hier nog SD, wat niet mooi is met de nieuwe ontvanger via HDMI. TV dus nog via de scart met de ZTE verbonden.
(Bovendien verstoort ie de HDMI verbinding, cec, tussen tv en versterker).

Per 9 juli hebben we hier in het westen ook eindelijk HD.
Met digitenne waren we in 2004 nota bene de eerste! Het hele land had het pas sinds december 2006.
(alleen in de regio’s Amsterdam, Haarlem, Alphen, Hilversum en Almere)



Ik heb alleen nog maar positieve reacties gezien Peter, hetgeen ik uit eigen ondervinding volmondig kan beamen. ☺️
Geduld is niet mijn sterkste kant, @Casey (vraag maar aan @Noordzee 😉)

Maar het wordt vanzelf 9 juli. En HD heb ik al sinds mei 2011, sinds ik feitelijk ben overgestapt van Digitenne naar Interactieve TV. Digitenne echter wel handig op locaties zonder TV aansluiting. Stroom is er vaak wel. 😃

Ik had 3 X gratis Digitenne (kooptuners). Nu houdt ik er 1-tje aan voor € 5. Achterbuurvrouw was ook blij met m'n Digitenne toen in februari tv bij T-Mobile er de hele avond uit lag.
Nou, 9 juli duurt no wel lang Peter! Ben blij dat wij al zijn overgegaan. 😉
Reputatie 7
Badge +28
@jacobusja

Het is beter om de resolutie van jouw TV nu nog niet op 1080P te zetten. Want op dit moment is de resolutie nog geen 1080P. Je kan dus nu b.v. beter 576P kiezen. Vanaf 9 juli 2019 uiteraard wel op jouw TV voor 1080P kiezen als dat mogelijk is.

Reageer