Beantwoord

Antenne buiten plaatsen

  • 23 November 2019
  • 44 reacties
  • 406 keer bekeken


Toon eerste bericht

44 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Klik op bewaren/opslaan. 

Reputatie 7
Badge +28

Als ik mijn forumprofiel aanklik is alles ingevuld. Snap er niks van.

Zou je alsnog jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer Digitenne? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators (bij de hokjes waar privé achter staat).

Druk dan na het invullen op bewaren /opslaan. 

 

Reputatie 1

Ik heb dit nu al 4x gedaan, elke keer opgeslagen. Zodra ik op forumprofiel klik staan al mijn gegevens al ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +28

Kun je anders jouw naam, adres incl. postcode + huisnummer en klantnummer Digitenne in een privé bericht naar @Susan_  sturen? 

Want anders komen we niet verder…

 

 

Reputatie 7
Badge +21

@MyrtG, yes nu wel inderdaad! Ik heb een nieuwe antenne plus montageset toegestuurd! Hopelijk komt deze snel aan en helpt dit om jouw signaal te verbeteren!

Dan kan Noordzee het waarschijnlijk niet zien, want ik heb er nu niks meer aan gedaan.

Bedankt in ieder geval!

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan @MyrtG :thumbsup_tone3: ,

Maar ik blijf jouw topic nog even in de gaten houden. Ik ben pas tevreden als je dadelijk een goede ontvangst hebt. Laat hier even weten hoe het met de ontvangst gaat als je de nieuwe antenne hebt ontvangen.  (Je hebt het topic nu per ongeluk op beantwoord gezet, voor mij is het pas klaar als je goede ontvangst hebt…..) 

Reputatie 7
Badge +24

Yes!! Ik zie je gegevens. Ik heb je een buitenset gestuurd om te kijken of dat helpt. Laat het ons even weten. 

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij krijgt @MyrtG nu 2 antennes toegestuurd, of zie de ik dat verkeerd? Niet dat het mij verder wat uitmaakt hoor :smile:

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij krijgt @MyrtG nu 2 antennes toegestuurd, of zie de ik dat verkeerd? Niet dat het mij verder wat uitmaakt hoor :smile:

@#!$ Dat heb ik over het hoofd gezien haha. My bad!

Reputatie 7
Badge +24

Nou ja... met zn tweeën naast elkaar boven op dak is natuurlijk wel een heel stuk gezelliger dan alleen... :nerd:

Reputatie 7
Badge +28

En bovendien heeft ze ook twee verschillende inlognamen. 😎

Reputatie 7
Badge +21

Oeps @Alex_P  :rofl: Naja, beter twee dan geen! 

Reputatie 7
Badge +28

@MyrtG @MyrtGa 

Heb je inmiddels een antennepakket ontvangen?

We zijn benieuwd. Probeer de antenne eerst eens binnen (evt met de lange kabel uit de buiten montageset) Mocht dit nog niet voldoende verbetering opleveren, dan kun je de nieuwe antenne ergens buiten monteren. 

Reputatie 1

We hebben hem nog niet geprobeerd maar wel gekeken hoe en waar we hem gaan ophangen. ...iets voor de vakantie .Komt nu vast goed:grinning:

Bedankt iedereen voor de tips en adviezen .

Reputatie 7
Badge +21

@MyrtGa helemaal goed! Dan horen we het vanzelf :smile:

Reputatie 7
Badge +28

@MyrtG @MyrtGa 

 

We hebben hem nog niet geprobeerd maar wel gekeken hoe en waar we hem gaan ophangen. ...iets voor de vakantie .Komt nu vast goed:grinning:

Bedankt iedereen voor de tips en adviezen .

 

Mijn vakantie is vandaag begonnen. De jouwe ook? Want het zou toch mooi zijn als je tijdens de feestdagen ongestoord naar TV kunt kijken. 

Het ophangen van de antenne is niet zo moeilijk als je gebruik maakt van de buitenmontageset. 

Is het al gelukt? 

Sinds gisteren hangt het en tot nu toe gaat het goed!

 

Reputatie 7
Badge +28

Mooi, Fijn dat het ontvangstprobleem is opgelost door de nieuwe antenne. :thumbsup_tone4:

 

Reageer