Beantwoord

Betalen voor Digitenne ontvanger

  • 10 January 2021
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

waarom moet ik ineens €5,- (was gratis) betalen voor mijn digitennekastje terwijl ik KPN compleet heb en 2x mobiele abonnementen.

gebruik digitenne voor de camping maar op advies van de KPN winkel moet hem dan inleveren aan het einde seizoen en voorjaar weer ophalen dat scheelt mij €40,- denk alleen dat KPN dit niet leuk gaat vinden.

 

groeten Alex

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 January 2021, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

geachte KPN

Ik was bezig voor mijn kinderen om te kijken hoe duur het abonnement bij KPN is omdat ze een huis pas hebben gekocht.

Toen ik in MIJN.KPN ging kijken viel mijn oog op dat het digitennekastje volgende maand de korting eraf gaat €5,- voor de huur van het kastje.

Dit gebeurt zonder overleg ook geen brief en of email heb al jaren digitenne voor de camping en omdat ik KPN compleet heb en 2x mobiel kreeg ik de huur van het kastje gratis. 

op advies van een werknemer van KPN ga ik nu in het najaar het kastje inleveren en in voorjaar weer ophalen dat scheelt mijn dan 8x€5,- alleen voor KPN zelf lijkt mijn dit beetje omslachtig.

 

graag u reactie 

Alex 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dealey ,

In het oude Digitenne (dat was er afhankelijk van jouw regio tot eind 2018/midden 2019) had je inderdaad vaak de mogelijkheid om gratis Digitenne te kijken.

Dit is helaas veranderd door KPN.

 

Veelgestelde vragen


Verandert er iets aan de prijs?
Een los Digitenne abonnement is €18 met daarbij één ontvanger inbegrepen. Aanvullende ontvangers (max. 3 per abonnement) zijn toe te voegen voor €5 per maand. Heb je Digitenne in combinatie met interactieve tv dan betaal je niet voor het abonnement maar alleen voor de ontvangers. Wel zul je meer gaan betalen als je nu kooptuners hebt en deze omwisselt voor de nieuwe ontvanger. Je gaat dan huur betalen.

 

Gelukkig kun jij inderdaad wel tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één maand. En dan volgend jaar bij de start van het kampeerseizoen het abonnement weer aanzetten. Wel wat omslachtig, want je moet je apparatuur terugsturen bij het tijdelijk stopzetten van het abonnement.