Beantwoord

Bijbestellen kabels

  • 24 November 2020
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Mijn tv kastje werkt niet meer. Ik ben erachter gekomen dat dit komt omdat hij geen stroom krijgt. Ik heb nu de kabel van ons andere kastje gebruikt en nu werkt hij wel. Mijn vraag is of ik ergens een extra kabel kan bestellen?

 

Bedankt alvast!

icon

Beste antwoord door Noordzee 4 December 2020, 12:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Babichemutsaers ,

Vul dan jouw forumprofiel aan met postcode, huisnummer en je klantnummer. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Reputatie 7
Badge +28

@Babichemutsaers 

Heb je al een extra kabel geregeld? Je kunt anders ook via 0800-0402 die kabel bestellen.