Beantwoord

Camping abonnement digitenne

  • 18 January 2020
  • 4 reacties
  • 188 keer bekeken

Kan ik voor de vakantieperiode een digitenne abonnement afsluiten? Thuis heb ik al tv van KPN. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 January 2020, 12:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Ja, je kunt zelf maandelijks een abonnement op Digitenne afsluiten en weer opzeggen. 

Dit voorrecht heb je als je interactieve TV afneemt van KPN. Je kunt dan een tweede en derde ontvanger erbij nemen voor 5 euro per maand. Deze extra ontvangers kunnen zowel interactieve TV als Digitenne zijn. Het afsluiten en weer opzeggen kun je gemakkelijk regelen via Mijn KPN. Het kan ook telefonisch via 0800 -0402. 

 

reactie verwijderd.

Reputatie 7
Badge +28

@Jan-D 

De topicstarter heeft al een lopend abonnement op interactieve TV. Na een jaar is dat inderdaad maandelijks opzegbaar. Maar de extra ontvanger(s) kun je maandelijks erbij bestellen en weer opzeggen.  

Reputatie 7
Badge +24

Hi Hannie, welkom op het forum. 

Ja, je kunt zelf maandelijks een abonnement op Digitenne afsluiten en weer opzeggen. 

Dit voorrecht heb je als je interactieve TV afneemt van KPN. Je kunt dan een tweede en derde ontvanger erbij nemen voor 5 euro per maand. Deze extra ontvangers kunnen zowel interactieve TV als Digitenne zijn. Het afsluiten en weer opzeggen kun je gemakkelijk regelen via Mijn KPN. Het kan ook telefonisch via 0800 -0402. 

 

Dit klopt helemaal. Weet je zo voldoende?