Beantwoord

Code 016-0 Digitenne

  • 15 October 2021
  • 7 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik krijg op mijn digitale steeds code 016-0 wat moet ik doen

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 October 2021, 16:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Sorry Digitene

Krijg steeds code016-0 op beeld Digitene wat te doen

 

Admin: beide topics samengevoegd

Hallo @Code 016-0 , waarom maak je nu weer een topic aan met dezelfde vraag?

Je wordt er niet sneller mee geholpen en geeft alleen maar verwarring.

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Code 016-0 ,

Een moderator wil graag een activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +28

@Code 016-0 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Code 016-0. Wat vervelend dat je deze foutcode te zien krijgt. Wil je het CAS-ID nummer achterlaten in het "Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Zoals @Noordzee al voorstelde. Dan kan ik een activatiesignaal naar jouw Digitenne ontvanger versturen. :blush:

Reputatie 7
Badge +21

@Code 016-0 Ik zie dat je nog geen CAS-ID nummer hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Ik ga er daarom vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als je toch nog problemen ervaart met jouw Digitenne ontvanger, dan hoor ik dat graag!