Beantwoord

Combivoordeel Digitenne

  • 3 March 2020
  • 11 reacties
  • 224 keer bekeken

Hallo,

sinds ik kpn mijn mobiel van Telfort heeft overgenomen en vermist ik digitenne  heb bij kpn zou ik nu toch recht hebben op een voordeliger tarief van digitenne,

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 7 March 2020, 18:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Gerarad, Ik begrijp dat je een Digitenne abonnement wilt combineren met jouw mobiele abonnement om voordeel te krijgen. Dat is niet mogelijk. Digitenne kan je niet combineren met andere abonnementen. Alleen abonnementen voor Thuis inclusief internet kan je combineren. 

Digitenne is goedkoper als je ook interactieve tv hebt. Anders niet.

Ok ,maar ik heb ook nog Telfort thuis of is dat niet overgenomen door KPN ?

Telfort thuis is nog niet bij KPN, dat komt later dit jaar.

Volgens mij kun je via MijnTelfort en via onderstaande link een digitenne-ontvanger aan je ITV abonnement toevoegen. Bel anders even de Telfort klantenlijn: 0900-9596 (standaard tarief)

https://digitenne.kpn.com/telfort/

Reputatie 7
Badge +20

Telfort Thuis is inderdaad nog niet KPN. Dat komt later dit jaar. Als je Telfort Thuis hebt, en alles staat op hetzelfde adres etc. Dan hoef je geen abonnementskosten voor Digitenne te betalen, alleen de huur van de ontvanger. Zou je jouw Forumprofiel voorzien van postcode + huisnummer een naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik eens mee. 

Is gebeurt

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt. Ik heb dan ook even meegekeken. Ik zie dat er Glasvezel op jouw adres beschikbaar is. Dan gaat niet op wat ik je verteld hebt, excuses. Zie daarvoor de voorwaarden voor Digitenne en Telfort. Dit omdat je met glasvezel extra ontvangers kan bestellen. Alleen bij ons kun je nog een Digitenne ontvanger huren voor 5 euro per maand. Meer kan ik er niet van maken helaas. 

Hallo sinds vandaag is telfort thuis nu KPN geworden,kunt u even nagaan hoe dat zit met mijn digitenne abonnement en of dat ik daar minder voor ga betalen.

Reputatie 6
Badge +7

Hallo sinds vandaag is telfort thuis nu KPN geworden,kunt u even nagaan hoe dat zit met mijn digitenne abonnement en of dat ik daar minder voor ga betalen.

Kan je als het goed is zien in MijnKPN

De voorwaarden van je TFT abonnement wijzigen niet, @Gerarad .

Als je Telfort via glasvezel hebt (met ITV) en ook Digitenne betaal je het volledige Digitenne-abonnement.

Je kunt nu wel, met behoud van je Telfort e-mail, verlengen met KPN Hussel (Thuis). Daarbij kun je Digitenne voor € 5 per ontvanger per maand bij afnemen. Ook met glasvezel.

Reputatie 7
Badge +20

@Gerarad, ik zie dat het nog 2 aparte abonnementen zijn. Ik kan deze niet samenvoegen. Dit omdat de naam niet overeenkomt. De initialen kloppen niet. Ik durf nu niet exact te zeggen wat nu het handigst is. Ik ga dat even uitzoeken en kom ik er bij je op terug.