Beantwoord

Derde Digitenne box aanvragen lukt niet

  • 5 May 2019
  • 6 reacties
  • 110 keer bekeken

ik heb altijd 3 digitenne boxen gehad en ik heb ze nu ingeruild voor 3 nieuwe boxen . eerst dacht ik ik neem er nu 2 omdat je voor iedere box nu 5 euro per maand moet gaan betalen, maar ik heb me bedacht en wil er toch 3 hebben.dit krijgen ze administratief niet voor elkaar! ik heb vele malen boxen heen en weer gestuurd omdat mijn abonnement maar op 2 blijft staan. ieder keer als je belt (en vaak een uur bezig bent )denk je na afloop , ze snappen wat ik wil en nu gaat het goed komen . nu heb ik afgelopen week weer ruim 1 uur en een kwartier aan de lijn gehangen en nu krijg ik een doos om een van mijn boxen op te sturen terwijl er geen nieuwe box inzit . daarbij is de vraag ook nog om een andere box op te sturen als afgesproken(op 1 zit geen koptelefoon aansluiting). hoe moeilijk kan het zijn....
geachte kpn : zorg er nu eens voor dat ik gewoon 3 boxen werkend krijg! zo moeilijk is het toch niet...

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 9 May 2019, 11:15

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Michael,

Vervelend dat je telefonisch niet goed geholpen wordt. Die telefonische helpdesk is niet altijd een succes, dat lees ik hier wel vaker.

Maar op dit forum zit je wel goed. De moderators hier weten wel hoe je jou goed kunnen helpen en er zijn hier ook andere helpers die jou tips kunnen geven.

Een moderator wil dus graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummers? De CAS-ID nummers kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Kun je ook aangeven welke ontvanger vervangen moet worden?, dus het CAS-ID nummer van de betreffende ontvanger.

En heb je een ZTE ZXV ontvanger nodig of een Rebox RBX? Volgens mij kunnen ze dat niet aangeven voor de verzending, maar wie weet.....
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Michael.D, Welkom op het forum. Wat lastig dat er maar niet duidelijk wordt, waarom je geen derde ontvanger meer kan aanvragen. Ik kan vast achterhalen wat het probleem is en uitzoeken waarom het tot nu toe niet meer mogelijk was om een derde Digitenne ontvanger te krijgen. Vul je jouw gegevens nog toe aan je forumprofiel? Dan pak ik het z.s.m. op.
ik heb nu 3 boxen met de nummers ±
4637-714-367-5
7014-062-621-2
7012-576-959-9
ik heb verleden week weer gebeld en nu zou het echt goedkomen! ik zou box nummer met eindnummer 367-5 op moeten sturen en een andere weer krijgen. krijg ik alleen maar een retourdoos opgestuurd en of ik 959-9 op wil sturen. dat was niet afgesproken want de 367-5 heeft geen av out (3.5mm)aan de achterkant en de andere wel. wel is box 367-5 nu buiten werking (alleen 1,2,3,doen het natuurlijk wel)
Reputatie 7
Badge +28
Fijn dat het profiel nu gevuld is. @Marina_ kan jou nu helpen, zodra ze weer een dag werkt.

Het zal er wel op neerkomen dat je "367-5" mag opsturen en dat Marina gaat regelen dat je een nieuwe ontvanger krijgt,.

Wat wel lastig is, dat een moderator ook niet kan aangeven welk type ontvanger ze kunnen opsturen. Overigens kun je met beide ontvangers een uitgaande aansluiting regelen voor het geluid.

Meer daarover kun je lezen in het eerste bericht van hoofdtopic:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/klaar-voor-de-toekomst-veranderingen-bij-digitenne-445235
Reputatie 7
Badge +19
@Michael.D, Het lijkt erop dat er administratief iets niet goed gaat. Om verwarring te voorkomen wil ik graag het één en ander met je doornemen. CAS-ID nummers ''959-9'' en ''367-5'' zijn helemaal niet bekend bij ons. Het CAS-ID nummer ''621-2'' wel samen met een CAS-ID nummer dat eindigt op ''005-8''. Je klantnummer van je Digitenne abonnement komt ook niet overeen met wat je hebt ingevuld. Kun je jouw klantnummer controleren op je facturen? Misschien heb je op een ander adres nog een Digitenne abonnement geregistreerd. Dat zou verklaren waarom je andere CAS-ID nummers hebt.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Michael.D, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan zie ik je toelichting graag tegemoet.

Reageer