Beantwoord

Digitene foutcode E016-0

  • 12 June 2021
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo heer/mevrouw,

 

We hebben meer dan een jaar de tv op zolder niet gebruikt, maar hebben hier wel een Digitenne-abonnement voor.

Ik heb de tv meer dan een uur op NPO1 laten staan, fabrieksinstellingen teruggezet.

Helaas heeft niets geholpen en krijg ik alleen ontvangst op NPO1, 2 en 3 en bij de overige zenders krijg ik de foutmelding E-016-0.

Hoe krijg ik z.s.m. weer beeld op alle zenders? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 June 2021, 11:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Smitb182 ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Reputatie 1

Gedaan

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Smitb182. Welkom op het KPN Forum! Ik heb jouw gegevens gevonden in het KPN Forum profiel en een activatiesignaal verstuurt naar jouw Digitenne ontvanger. Laat je ons weten of je weer tv kan kijken?

Reputatie 1

Hallo @Vikash ,

hij werkt weer normaal, bedankt voor de snelle actie.

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo. :thumbsup_tone4: