Beantwoord

Digitenne

  • 13 January 2020
  • 5 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik wordt gestoord vanĀ  kpn. Daar experiabox het niet diet,tig mal gebeld, Allen Stappen tig meer doorlopen, gevolg dat nu niet meer welt van alles in 1. Zaterdag een dongle en leendigitenne gekregen. Finn dus. Allen werkt de leen digitenne op mijn eigen contract digitenne, geen punt meneer, veranderen we direct.Aldus geschiede, lang verbal kurt, 3 x gebeld, 3x gedo, en nu niet doet het k#$ apparaat het weer niet(u heft geen abonnementā€¦..)!

Ik ontplof, sinds woensdag geen experia, telefoon en internet en TV.Niu een 50mb dongle en niet weekender leen digitenne.Ik Betaal verdorie nina 60ā‚¬/mans, en hang hele dagen San mobiel met kpn.!

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 January 2020, 11:50

Bekijk origineel

5 reacties

Sorry voor de taalfouten, Ben moe en sjaggie.:-)

Badge +19

Ik snap wel dat je niet blij bent. Wat is er precies aan de hand met de experiabox? Welke heb je?

Er komt deze week? Monteur ivm storing, kreeg daarom dongle en een leendigitenne, heb zelf 1 digit Enne met abonnement. Nu heeft men de leendigitenne op mijn abonnement gezet, dus kan ik maar op 1 tv kijken. 3 x gebeld, evenzovaak alles geregeld, en dus vannacht weer niet kunnen kijken op alle 2!wordt daar moe, maar vooral heel boos van.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @wimped56. Welkom om het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat je geen gebruik kan maken van jouw diensten. Zoals ik het begrijp kan je op dit moment geen gebruik maken van interactieve tv en komt aankomende week een storingsmonteur bij jouw op bezoek om dit probleem te verhelpen. In de tussentijd heb je van KPN een Noodpakket ontvangen met daarin een Digitenne ontvanger dat niet werkt? Klopt dat?Ā 

Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

HoiĀ @wimped56. Welkom om het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat je geen gebruik kan maken van jouw diensten. Zoals ik het begrijp kan je op dit moment geen gebruik maken van interactieve tv en komt aankomende week een storingsmonteur bij jouw op bezoek om dit probleem te verhelpen. In de tussentijd heb je van KPN een Noodpakket ontvangen met daarin een Digitenne ontvanger dat niet werkt? Klopt dat?Ā 

Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik heb geen bericht van jou ontvangen, dus ik ga er vanuit dat onze monteur het probleem heeft verholpen. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan weet je mij te vinden.Ā 

Reageer