Beantwoord

Digitenne

  • 5 July 2020
  • 34 reacties
  • 451 keer bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Misty1964 Er wordt op dit moment nog gekeken of de Rebox gestuurd kan worden. Het is geen standaard oplossing die we aanbieden op het Forum en is ook niet zomaar geregeld. Je hoort van me als ik uitsluitsel heb. Hopelijk vinden we deze week een oplossing!

Reputatie 2

Hoop het ook voor jullie

Reputatie 6
Badge +7

@Misty1964 Er wordt op dit moment nog gekeken of de Rebox gestuurd kan worden. Het is geen standaard oplossing die we aanbieden op het Forum en is ook niet zomaar geregeld. Je hoort van me als ik uitsluitsel heb. Hopelijk vinden we deze week een oplossing!

@Lisa en?

Reputatie 7
Badge +17

@waltervl Helaas kan de Rebox niet zomaar toegestuurd worden.
We weten op dit moment niet ‘wat’ precies de reden is dat de Rebox ontvangers in de aangekaarte cases tot oplossing heeft gemaakt. Dit maakt dat we momenteel niet kunnen verantwoorden waarom een Rebox toegestuurd moet worden. Dit wordt op dit moment onderzocht. Daarnaast hebben we momenteel niet voldoende Rebox ontvangers op voorraad om dit als ‘standaard oplossing’ aan te bieden.  
We zijn nu nog aan het testen. Hopelijk ontvangen we deze week een update. De afdeling in kwestie is op de hoogte van Misty's case. Als er positief bericht komt -uit de test-, is zij de eerste die een ontvanger toegestuurd krijgt. :fingers_crossed:
  

 

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Lisa , ik wil best test case zijn. Stuur maar een extra ZTE ZXV7200 ontvanger op dan kan ik het laten zien. Als een technisch persoon mij wil spreken over mijn ervaringen en omstandigheden dan weten jullie mij te vinden hoop ik. Voor mij is het duidelijk wat het verschil is tussen de 2 ontvangers (als gebruiker). Blijkbaar is het voor de technici niet duidelijk. Het kan software, hardware of firmware gerelateerd zijn.

Reputatie 6
Badge +7

@Misty1964 Al reactie gehad van KPN? Bij een andere gebruiker van een ZTE ZXV7200 ontvanger heeft KPN iets geprobeerd met een soort van extra antenne versterker (voor de technici, een power inserter) en dat bleek goed te werken. misschien voor jou ook van toepassing...

Reputatie 2

Nou ik weet het niet meer hoor helemaal niks meer heb er al 1 opgezegd en als ze niet snel met oplossing komen zeg ik alles op    sinds we de nieuwe kastjes hebben word je van het kastje naar de muur gestuurd

Zo jammer dit noemen ze dan de grootste provider maar zeker niet de beste 

Reputatie 6
Badge +7

@waltervl 
We zijn nu nog aan het testen. Hopelijk ontvangen we deze week een update. De afdeling in kwestie is op de hoogte van Misty's case. Als er positief bericht komt -uit de test-, is zij de eerste die een ontvanger toegestuurd krijgt. :fingers_crossed:
  

 

 

 En@Lisa, is er ondertussen na 4 weken iets teruggemeld van de afdeling in kwestie?

Reputatie 7
Badge +17

Hi @waltervl! Excuses voor mijn late reactie. De berichten van 7 september zijn langs mij heen geglipt :cry:
​​​​Het onderzoek heeft buiten mij om plaatsgevonden. Ik heb hier helaas niets meer over gehoord. Zo te horen is Misty niet meer geïnformeerd. In vermoed dat er geen oplossing is gevonden. Omdat ik dit niet met zekerheid kan zeggen, heb ik er zojuist achteraan gemaild. Ik ben, net als jij, benieuwd naar de uitkomst van het onderzoek! Hiermee kunnen we toekomstige klanten weer helpen/informeren. 

Reageer