Beantwoord

Digitenne abonnement

  • 14 March 2019
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

al vele jaren zijn we klant bij de KPN, zowel voor internet, tv, vast bellen als voor mobiel bellen.
Het thuispakket heb ik opgezegd, omdat we sindskort glasvezel hebben en KPN geen diensten aanbiedt via dit netwerk. Nu had ik voor een recreatiewoning bij dit thuispakket een apart extra digitenne-abonnement afgesloten (voor een paar euro/maand) en dit abonnement moet doorlopen. Echter omdat ik nu alles heb afgezegd, kan ik alleen een geheel nieuwe digitenne abonnement afsluiten EN moet ik 35 euro aansluitkosten betalen en daar heb ik grote (principiele) moeite mee. Gister aangegeven dat ik bij KPN wil blijven indien ik die 35 eu niet in rekening krijg, maar volgens de mevrouw die bij aansluitingen/opzeggingen werkt, was dit niet mogelijk
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 March 2019, 14:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @wietsepama ,
Het is logisch dat je voor dat kortingsbedrag je Digitenne-abo niet voort kunt zetten, maar het is niet logisch dat in dit geval je oude abo met korting wordt opgezegd en je een nieuw abo moet nemen met een boel aansluitkosten en weer nieuwe apparatuur.
De meest eenvoudige manier die KPN kan toepassen is je abo aanpassen naar een regulier abo van €15,50 per maand en kan verder alles hetzelfde blijven.
Typisch een 'paarse krokodil'-reactie.
Misschien kan een moderator nog iets voor je betekenen.
Succes.☺️
Reputatie 7
Badge +24
Hi Wietse, welkom hier.

Hallo @wietsepama ,
De meest eenvoudige manier die KPN kan toepassen is je abo aanpassen naar een regulier abo van €15,50 per maand en kan verder alles hetzelfde blijven.


@Jan-D zegt dit helemaal goed, als je abonnement nog niet is opgezegd kan ik het aanpassen naar alleen Digitenne. Zo voorkom je de aansluitkosten. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?