Beantwoord

Digitenne abonnement opzeggen lukt niet

  • 7 February 2023
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

ik probeer mijn digitenne abbonnement op te zeggen. Kan niet omdat ik een jaarabbonement heb. Ik geef aan dat opzeggen kan maar dat opzegging dan kan ingaan na de beeidigingsdatum. Dat gaat de meneer aan de telefoon navragen. Na om en nabij een half uur (!) . Krijg ik een reactie. Op zeggen kan wel en dat kan gelijk in orde gemaakt worden fijn doe dat dan maar bedankt. Graag gedaan zegt de meneer van kpn. Ik hang op en word teruggebeld. Ik heb u zojuost gesproken en ik kan U doorverbinden met een collega die de opzegging in orde maakt als U dat wil. Prima doe dat dan maar zeg ik. Dan word de verbinding verbroken.…

Hier was ik al een beetje bang voor..

 

Graag uw reactie op deze wijze van handelen bij uw klantenservice.

 

Met vriendelijke groet,

Ronald Hermes

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 11 February 2023, 12:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

@Ronhetmes Welkom op het forum. 

Wat jammer om te horen dat het via de telefoon niet direct gelukt is om op te zeggen. 

Ook als je een jaarcontract hebt zou je deze sowieso per de einddatum alvast moeten kunnen beëindigen. 

Een opzegging kan inderdaad door de afdeling opzeggingen in orde gemaakt worden. Een collega moet je hiernaar doorverbinden.

Dus ik vermoed dat de eerste verbreking een misverstand is geweest. Waarom de verbinding de tweede keer is verbroken durf ik niet te zeggen. 

Wel zou ik willen adviseren om nogmaals contact op te nemen met 0800-0402 en hier aan te geven dat je wil opzeggen. 

Ik heb via het forum helaas geen mogelijkheden om dat in orde te maken.Â