Beantwoord

Digitenne antenne

  • 16 June 2020
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik wil een Digitenne abonnement nemen voor in mijn caravan. Is een Binnen antennen voldoende of moet ik een buiten antenne nemen. Dank voor reaktie!

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 June 2020, 18:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Stadscamping1 ,

 

Het antwoord op jouw vraag is afhankelijk van de lokatie van jouw camping. Jouw naam is Stadscamping dus dat geeft mij al een bepaald idee. In de grote steden heb je vrijwel altijd voldoende aan een binnenantenne. Maar aan de andere kant werkt de ontvangst met een buitenantenne wel beter. Dus als je de mogelijkheid hebt, dan zou ik altijd kiezen voor een buitenantenne. Met de huidige Funke V5 van KPN heb je beide mogelijkheden. Deze antenne is zowel binnen als buiten te gebruiken.  

 

Maar nu weer terug naar jouw vraag. Hieronder staat een kaartje uit 2008 wat nog steeds een goede indicatie geeft van de mogelijkheden: 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Stadscamping1 

Weet je zo genoeg? Zo niet in welke plaats ligt jouw camping? 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Stadscamping1. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zie dat Noordzee al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank. Ik zie dat je daarna niet meer hebt gereageerd, dus ik ga ervan uit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je. :relaxed:

Reageer