Beantwoord

Digitenne Antenne Funke v4 omruilen voor Funke v5

  • 30 January 2020
  • 23 reacties
  • 1283 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb 3 digitenne receivers thuis. 2 gebruiken de Funke v4 antenne en 1 gebruikt de Funke v5.

 

De receivers welke de Funke v4 gebruiken hebben constant problemen met een goed signaal te vinden. De receiver met de v5 antenne heeft geen problemen. Ik heb de v5 antenne aangesloten op de receivers die de v4 antenne gebruiken en dan zijn er geen problemen.

Ik wil dus de twee Funke v4 antennes omruilen tegen de v5 antenne.

Tijdens de omruilactie in 2018 zijn alleen de receivers omgeruild daar mij geadviseerd werd dat de Funke v4 antennes hgoed zouden functioneren met de nieuwe receivers.  Dat werkt dus helaas niet.

Hoe kan ik deze 2 Funke v4 antennes omruilen tegen een v5 zodat ik wel fatsoenlijke ontvangst heb?

 

Dank,

Roy van Montfort

   

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 30 January 2020, 15:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

23 reacties

Hoi. Een KPN moderator zal hier nog komen. Deze kan dit doen.

Heb je daarvoor vast je gegevens ingevuld in je forumprofiel? i.i.g. naam, postcode, huisnummer en klantnummer.

Reputatie 2

alle gegevens geupdate. thx!

 

Reputatie 7

Hey Roy, welkom! Je hebt hier op het goede adres. En dankzij je al ingevulde profiel ben ik ook maar gelijk begonnen :) Ik kan maar één antenne tegelijk versturen. Dus dat heb ik zojuist gedaan. Laat hier even weten als je hem hebt ontvangen. Dan doe ik dan nummer twee.

Reputatie 2

Dag Erik, dat is helemaal top! Ik meld me zodra de eerste antenne ontvangen is. Wat moet ik met de v4 antennes doen? Dien ik deze naar KPN te sturen?

Reputatie 7

Deze mag je inleveren bij de milieustraat, of inleveren bij het postkantoor met onderstaande adres erop. Dan wordt het gratis naar ons verzonden en zorgen wij voor milieuvriendelijke verwerking.

 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

Reputatie 2

Beste Erik,

 

Ik heb de V5 antenne ontvangen. Alles werkt top nu :)

Zou je de tweede kunnen versturen aub, zoals hierboven aangegeven?

 

Hartelijk dank,

Roy van Montfort

 

Reputatie 7

Hartstikke mooi, dan is bij dezen de tweede ook onderweg :)

Reputatie 2

Tweede ontvanger enkele dagen terug alweer ook ontvangen! Hartstikke bedankt voor de hulp :)

 

Reputatie 7

Top, goed om te horen :)

Reputatie 5
Badge +4

@Roy van Montfort Fijn te horen dat je ook tevreden bent. Zou je dat kunnen melden bij het “tevredenheidsmeldpunt”

Alvast bedankt.

Reputatie 2

@John123  , ingevuld en dank hiervoor!

 

Reputatie 3
Badge

Heb ook slechte ontvangst met de  V4 antenne. Kan ik ook een V5 opgestuurd krijgen aub? 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Japio2001 ,

Het heeft zeker zin om over te stappen op een moderne antenne. De Funke V5 is de antenne die KPN momenteel levert aan klanten. Als je nu een slechte ontvangst hebt, dan gaat KPN jou gratis de nieuwe antenne opsturen. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.  

Helaas is de buitenmontageset momenteel tijdelijk niet leverbaar. Hou daarvoor deze website in de gaten : 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132720/digitenne-antennemontageset-voor-buiten-v5/?pos=0

Reputatie 3
Badge

OK, dank! Profiel is aangevuld met mijn abonnementsnummer. (Hoop dat dit mijn klantnummer is... :grinning: )

 

Reputatie 3
Badge

OK, dank! Profiel is aangevuld met mijn abonnementsnummer. (Hoop dat dit mijn klantnummer is... :grinning: )

 

Nee, toch niet. Klantnummer is blijkbaar toch iets anders dan abonnementsnummer. Aangepast in profiel.    :thumbsup_tone1:

Laat die nieuwe antenne maar komen nu. :wink:

 

Reputatie 7

Hey @Japio2001, welkom! Dank voor je gegevens, klantnummer en abonnementsnummer zijn inderdaad andere dingen 😃 Ik heb zojuist een nieuwe antenne voor je opgestuurd. Je krijgt hem met een dag of twee thuis geleverd. Met een beetje geluk zit er een buitenmontageset bij als we daar nog wat van hebben liggen. Als dat niet zo is en je hebt hem wel nodig, houd dan inderdaad de webshop in de gaten. We verwachten hem medio februari daar weer leverbaar te hebben.

 

@Noordzee :thumbsup_tone1:

Reputatie 3
Badge

Hey @Japio2001, welkom! Dank voor je gegevens, klantnummer en abonnementsnummer zijn inderdaad andere dingen 😃 Ik heb zojuist een nieuwe antenne voor je opgestuurd. Je krijgt hem met een dag of twee thuis geleverd. Met een beetje geluk zit er een buitenmontageset bij als we daar nog wat van hebben liggen. Als dat niet zo is en je hebt hem wel nodig, houdt dan inderdaad de webshop in de gaten. We verwachten hem medio februari daar weer leverbaar te hebben.

 

@Noordzee :thumbsup_tone1:

Top! Alvast bedankt.

Zodra ik de V5 heb aangesloten dan zal ik hier laten weten of de zender storingen (hopelijk) verholpen zijn.

Badge

Ik wil graag mijn antenne V4 ( veel problemen) omruilen voor een V5 - hoe doe ik dat?

Reputatie 3
Badge

 

Top! Alvast bedankt.

Zodra ik de V5 heb aangesloten dan zal ik hier laten weten of de zender storingen (hopelijk) verholpen zijn.

V5 aangesloten en even zenders opnieuw gezocht. Vooralsnog geen last van storing meer. (Signaalsterkte 100%) Hoop dat het goed blijft gaan. 😃

Groeten, Jaap

Reputatie 7
Badge +28

Ik wil graag mijn antenne V4 ( veel problemen) omruilen voor een V5 - hoe doe ik dat?

Hallo @Lagoguette ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en zo mogelijk klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Reputatie 6
Badge +7

Edit: Noordzee was me net voor ;-)

 

 

Badge

Ik wil graag mijn antenne V4 ( veel problemen) omruilen voor een V5 - hoe doe ik dat?

Hallo @Lagoguette ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en zo mogelijk klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Heb ik al gedaan- alles is ingevuld

Badge

Heb net antenne V5 binnen ( van KPN ), moet nog ervaren….