Beantwoord

Digitenne antenne signaal

  • 14 April 2019
  • 6 reacties
  • 184 keer bekeken

Bij mijn abonnement van kpn een digitenne aansluiting genomen voor de boot.
De set in gelderland geïnstalleerd en daarna meegenomen naar de boot in friesland.
Hier heb ik totaal geen antenne signaal.
Dit was op 12-04-2019 .
Hoe kan dit??
Groet,
Geert.C.
icon

Beste antwoord door Noordzee 14 April 2019, 20:11

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Heb je wel opnieuw naar zenders gezocht, de kanaal indeling verschilt per regio.
Dus zenders die je in gelderland had, kunnen in Friesland op een andere kanaal zitten.
Reputatie 7
Badge +28
In Friesland kan je het beste opnieuw zenders zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken.
Het zoeken op provincie Friesland werkt bij veel mensen niet, hebben we hier gemerkt.....

En verder is in Friesland alleen maar één zendmast in Leeuwarden. Dat is wat weinig, als je ergens wat verder weg van Leeuwarden vaart, heb je een goede buitenantenne nodig.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @geertc. Welkom op het forum! Ik zie dat WimC en Noordzee al een uitgebreid antwoord hebben gegeven op jouw vraag. Ben je hiermee geholpen? Mocht je toch nog vragen hebben, dan horen we dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +28
Als je besluit om een nieuwe buitenantenne te willen proberen, dan kan Vikash jou helpen aan de Funke V5 buitenantenne (incl. montageset), Daarmee wordt het eenvoudiger om Digitenne weer te ontvangen in Friesland.
Reputatie 7
Badge +28
@geertc Heb je al beeld na de optie uitgebreid zenderszoeken?
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem is verholpen. Mocht dit niet het geval zijn, dan weet je ons te vinden!

Reageer