Beantwoord

Digitenne en KPN Compleet

  • 24 March 2019
  • 2 reacties
  • 497 keer bekeken

Ik wil graag Digitenne voor op de camping. Nu krijg ik van KPN het advies om dit via Mijn KPN te doen omdat ik ook in het bezit ben van KPN Compleet. Echter als ik Digitenne aanvraag via Mijn KPN, zie ik op kostenberekening dat ik ruim 20 euro er bij moet gaan betalen (5 euro voor de ontvanger, 15,50 voor het abonnement). Ik zie dus geen korting omdat ik Compleet heb. Komt dat omdat ik het glasvezel-abonnement heb? Of wordt dit achteraf verrekend?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Marina_ 25 March 2019, 14:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @AanZet76, Welkom op het forum. Digitenne is een makkelijke oplossing om tv te kijken op de camping. Voor het abonnement betaal je inderdaad € 15,50 en € 5,00 per extra ontvanger. Op een Digitenne abonnement ontvang je geen compleet korting. Een compleet korting ontvang je alleen op mobiele telefoon abonnementen van KPN. Digitenne is geen mobiele telefoon abonnement, vandaar dat je geen korting ontvangt. Je geeft aan dat je KPN Compleet bent, dan ga ik ervan uit dat je een tv/internet abonnement bij ons afneemt. Als dit het geval is, dan hoef je in de meeste gevallen geen Digitenne abonnement af te sluiten, maar kunnen we voor € 5,00 een Digitenne ontvanger toevoegen aan je abonnement. Ik kijk graag voor je wat de mogelijkheden zijn. Zou je daarvoor je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
@AanZet76, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer