Beantwoord

Digitenne foutmelding E033 0

  • 21 December 2019
  • 7 reacties
  • 21 keer bekeken

Badge

Hallo,

 

ik heb hetzelfde probleem nog steeds en het lukt niet om de activatie binnen  te krijgen..
zou iemand er naar kunnen kijken aub?

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 December 2019, 17:38

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rico vld 

Wil je het zender zoeken dan nu nog een keer doen?, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken 
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop) 
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat dus kanaal 27.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening 

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.

Zet de ontvanger op CNN en wacht tot er beeld is. Daarna weer uitgebreid zenders zoeken. 
 

Badge

Hallo Noordzee,

 

als ik in mijn lijst kijk zit CNN op kanaal 30

als ik handmatig zoek met RF kanaal 30 is hij binnen 1 seconde klaar en vind geen TV of Radio zenders

 

ik heb 2 ontvangers via LAN , maar deze met antenne is al een jaar niet gebruikt dus dacht het via dit wel op te kunnen lossen maar helaas.

in ieder geval bedankt dat je probeert te helpen in deze drukke dagen

Reputatie 7
Badge +17

@Rico vld Ik heb het activatiesignaal gegeven! Bedankt Noordzee voor het doorgeven. Ik ga er vanuit dat je binnen 1 uur weer beeld hebt. Is dit niet zo, dan mag je de stappen van Noordzee doorlopen. Laat je het even weten als dit is gelukt? 

Fijne weekend allen!:smile:

Badge

ik heb het nog een keer gedaan zo als je aangaf maar dan op kanaal 30 en hem laten staan, ineens heb ik alle zenders weer!

bedankt voor het meedenken en prettige dagen toegewenst

 

Rico

Reputatie 7
Badge +28

Aha, dat is mooi 👍  Fijn dat het toch nog is gelukt. (Eigenlijk moest je zoeken via RF-kanaal 27)

Badge

het is gelukt , bedankt Lisa !

Reputatie 7

Yes, fijn om te zien dat het gelukt is, @Rico vld :) Bedankt voor de terugkoppeling. 

Reageer