Beantwoord

Digitenne geblokkeerd, maar facturen zijn gewoon betaald

  • 1 July 2023
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Goeie middag, mijn digitenne is geblokkeerd maar facturen zijn gewoon betaald. Iets aan de late kant maar ze zijn betaald, wilt u de blokkade verwijdeten? 

 

Danl u, 

 

Fats

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 July 2023, 19:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Goeie middag, mijn digitenne is geblokkeerd maar facturen zijn gewoon betaald. Iets aan de late kant maar ze zijn betaald, wilt u de blokkade verwijdeten? 

 

Danl u, 

 

Fats

Hallo @Fats even bellen met 0800 0402, voor storingen 24/7 bereikbaar.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Fats ,

Is het gelukt om contact te leggen met 0800-0402? Zo niet, spreek vanaf morgen 8.00 in "Collections". 

Zet ondertussen jouw ontvanger blijvend aan op NPO 1. De TV kan eventueel uitblijven. Op die manier kan je ontvanger een nieuw activatiesignaal oppikken. 

Lukt het niet via 0800-0402.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hi en welkom op ons forum @Fats!

Ik hoop dat je verder gekomen bent met de tips van @JanD en @Noordzee. Bellen met onze klantenservice is inderdaad de snelste weg voor contact. Als je er nog niet uit bent of als je vragen hebt, laat het gerust hier weten. Als je ook meteen je gegevens in je profiel zet zoals Noordzee hierboven uitlegt, kan ik je gegevens erbij pakken en even met je mee kijken.