Beantwoord

Digitenne geeft foutcode E016-0 (en de melding dat ik geen abonnement voor deze zender heb)

  • 28 June 2023
  • 10 reacties
  • 408 keer bekeken

de digitenne geeft foutcode E016-0 + u hebt geen abonnement voor deze zender.

kijk je bij abonnement dan is er geen betalingsachterstand.

ik heb alleen NPO 1,2 en 3.

wel geeft hij de de gids goed aan.

gisteren al met KPN gebeld en die zouden hem opnieuw activeren maar nog steeds niks.

wel krijg ik een nieuw kastje voor mijn tweede digitenne (die werkte ook niet).

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 June 2023, 17:49

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @vato ,

Zet de ontvanger blijvend aan op NPO1, de TV kun je eventueel uitdoen. 
 

Een moderator gaat een activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @vato,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Gedaan

Reputatie 7
Badge +19

Wat is er precies bij je aan de hand? @Johan koorneef? Jij krijgt de foutmelding E016-0? 

Ik heb hetzelfde probleem. Heb alleen 1,2 en 3 en bij andere zenders de melding dat ik geen abonnement zou hebben. Digitenne is langere tijd niet gebruikt. Alles weer gestart, update gegeven, zenders gezocht, alle tips doorlopen  en staat nu op NPO1. Kunnen wij ook een nieuw activatiesignaal krijgen. Nr vd ontvanger staat in mn profiel bij persoonlijke opmerkingen. Dank je wel. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Blaat76, het activatie signaal is gedaan voor de Digitenne ontvanger. 

Hier hetzelfde probleem, alleen 1-2-3 en code E016-00. Zou dit kunnen worden opgelost?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Riesjartje, om dit op te lossen zijn er wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw forumprofiel in willen vullen met o.a. het CAS-ID van jouw Digitenne? Geef even hier in het topic een reactie als het profiel is ingevuld. Je kunt ook altijd bellen met 0800-0402. Een medewerker van de klantenservice zal dan de Digitenne heractiveren. 

Sinds 1 december kpn echter nog geen installtie mogelijk ivm gebroken isra kabel. Dinsdag as staat weer een monteur gepland.

Nu sinds kerstavond geen volledige digitenne mee. Foutcode E016-0. 

Dus ook geen home alone gezien met kerst.

Diverse keren met de klantenservice gebeld echter nog steeds geen digitenne (en internet via mobiel modem)

Kunnen jullie dit svp activeren zsm?

Wij willen graag tv en internet hebben voor oud en nieuw.

Alvast bedankt

Hier ook dezelfde code, ik heb dit als tijdelijk noodpakket. Wat een gezeik met  kpn, ben er nu zo klaar mee dat nooit niks werkt. En elke keer wordt  je van het kastje naar de muur gestuurd. Maar over 4 dagen gaat hopelijk het licht erop. Ik koppel de digitenne wel af en gelijk maar weer retour 

Reageer