Beantwoord

Digitenne geeft na een jaar alleen NPO 1,2 en 3

  • 7 May 2023
  • 5 reacties
  • 93 keer bekeken

Na een jaar zet ook mijn tv weer aan op de camping. Digitenne geeft echter alleen 1,2,3. Ik kan me herinneren dat dit ieder jaar zo is en dat er even hulp vanuit kpn nodig is. 

Kan iemand me hierbij helpen? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 7 May 2023, 07:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @LaSm ,

Laat de ontvanger permanent aanstaan op NPO 1. Grote kans dat de ontvanger dan het activatiesignaal oppikt. De TV kan eventueel uitblijven. 
 

En anders helpt een moderator jou met zo’n signaal. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Cas-id nummer ed in profiel aangevuld!!

Reputatie 7
Badge +19

Activatie signaal is zojuist verstuurd @LaSm. NU zou je weer alle zenders na NPO 1,2 en 3 moeten ontvangen. 

 @Jeroen_dB Helaas...alleen 1,2 en 3 werken. Signaal 100% de andere zenders niet, 0%. Wat kan ik nu nog doen? 

Reputatie 7
Badge +19

Het beste is dan om even te bellen met 0800-0402 als je op de camping bent. Een medewerker kan dan direct meekijken en indien nodig direct een activatiesignaal versturen als de Digitenne ook daadwerkelijk aanstaat, Tevens kan de medewerker verdere ondersteuning realtime bieden via de telefoon.