Beantwoord

Digitenne kastje wil niet meer uit gaan

  • 28 March 2020
  • 29 reacties
  • 290 keer bekeken

Badge

Mijn digitenne kastje gaat niet meer uit met de afstandbediening maar ook niet met de knopjes eropzodra ik de uit knop gebruik. kan ik daarna niks meer,nieuw kastje en afstandbediening zelfde probleem..help

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 10 April 2020, 14:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Badge

Alles  geprobeerd 

Reputatie 7
Badge +20

Heel bijzonder. Wat waltervl zegt lijk mij nog eens goed om te testen. Verder gebruikt de ontvanger de eigen voeding? Heb je de stekker al eens in een ander stopcontact gestoken? Liefst niet in een stekkerdoos. Maakt dat nog verschil? 

Wat ik hier nergens lees: is na het eerste kastje ook de afstandsbediening gewisseld of niet?

Verder: als je ‘m uit kunt zetten met de afst.bed. dan kan je ‘m er ook mee aanzetten. Is zelfde code. Maar als je 'm aan zet duurt het ca. 3 seconden voordat je sjoege ziet! Dat kan verwarrend zijn.

Verder zit er ook aan de achterkant van het kastje een aan/uit schakelaar. Als ie op standby staat en je krijgt ‘m niet aan (je moet echt goed richten met de ab heb ik gemerkt) dan kan je ‘m aankrijgen door die schakelaar uit en dan weer aan te zetten.
Alleen aan/uit met die schakelaar kan ook. Hoef je niet achter de kast.

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er vanuit dat het opgelost is aangezien we geen reactie meer hebben ontvangen.