Beantwoord

Digitenne na bezoek KPN winkel gedeactiveerd

  • 14 August 2023
  • 9 reacties
  • 91 keer bekeken

Na bezoek kpn-winkel Hilversum is plotseling mijn twee digitenne ontvangers ge-deactiveerd. 
de cas-nummers zijn vermeld in mijn profiel. Gaarne weer activeren. Dank

icon

Beste antwoord door Noordzee 4 September 2023, 18:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @nizinny ,

Zorg dan wel dat vanaf morgen de ontvangers continu aanstaan op NPO 1. Want dan kunnen de activatiesignalen worden ontvangen. De TV's kunnen eventueel uitblijven.  

Dank voor advies. Hele dag digitenne ontvangers op 1 aangezet. Nu om 20.31 uur op beide ontvangers foutcode E016-0. En geen digitenne signaal. Vandaag wel TWEE digitenne ontvangers ontvangen, die ik NIET besteld heb. KPN het wordt van de zotte. Ik wil een op Wifi gebaseerd TV-systeem. Dus heb ik nodig: twee Super wifi wireless (zwart)(HDMI Sagem) en een zwarte Experiabox v10A (= omruil witte voor zwarte) en een extra ontvanger (nu heb ik 1x Motorola VIP1853). Heb begrepen dat ik voor de omruil de klantenservice moet bellen. 
samengevat: activeer mijn huidige digitenneontvangers, waarvan de nummers bekend zijn in mijn profiel. Lever de twee wireless punten bij twee tv’s en een nieuwe ontvanger. Als het nieuwe systeem werkt wordt fe overtollige electronika geretourneerd.

hopenlijk 🙏kan ik vanavond nog TV kijken.

Noordzee: nu 15 aug. 1135 uur laten beide digitenne ontvangers het nog steeds afweten. Heb ook nog geen reaktie ontvangen op mijn bericht van gister. Los dit probleem nu eens OP!

en neem aktie.

ps: de klantenservice is NIET TE BEREIKEN. Wachtijden “meer dan u van ons gewend bent” ?!?,,,!’mbvcc&&€

Reputatie 7
Badge +28

@nizinny 

Ik ben net als jij een klant en kan geen activatiesignaal versturen. 

Het wachten is op een moderator. Ik heb je alleen het advies gegeven om de ontvangers aan te laten staan op NPO 1. Want anders kunnen die ontvangers het activatiesignaal nooit ontvangen. 

 

 

Nee. Als ik in verleden dit probleem bij kpn en via het forum voorlegde, dit binnen het uur was opgelost. Weet niet waarom ik nog steeds geen volledig digitenne heb. Berichten via het forum schijnen niet te helpen. Vanmorgen klantenservice geprobeerd: “wachttijd langer dan u van ons gewenst bent!!!”. Dus gelijk opgehangen. Rekening van € 1.39 voor dus geen kontakt, werd gelijk ingediend, FANTASTISCH KPN’

Reputatie 7
Badge +28

Nee. Als ik in verleden dit probleem bij kpn en via het forum voorlegde, dit binnen het uur was opgelost. 

Klopt , sinds mei 2022 voeren de moderators een ander beleid. Daar heb ik zelf ook een duidelijke mening over. 
 

Overigens is bellen naar 0800-0402 helemaal gratis. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @nizinny, welkom op het forum. 

Wat ontzettend naar dat je Digitenne uit de lucht is. Ik zie dat dit uit is gezet tijdens het bestellen van 2 SuperWifi versterkers (€ 199,-), ik verwacht per ongeluk. 

Voordat ik iets doe, herken je wel de bestelling van de versterkers? 

Ruil die hoogbejaarde Motorola vip1853 spoedig om. Wordt sinds 1 juli niet meer ondersteund. Vanaf 1 oktober werkt ie helemaal niet meer!

Via http://kpn.com/omruilen.

Op de digitenne ontvangers werkt de npo altijd. Dus als die ook niet werken is ... apart.

En je hebt interactieve tv. Dan kun je ook kijken via de app in een Samsung, LG, of tv met Android-TV besturingssysteem. 

Verder app KPN ITV voor tablet en smartphone. 

En via laptop in browser http://tv.kpn.com.

De meeste laptops hebben een hdmi aansluiting om op een TV aan te sluiten. 

Reputatie 7
Badge +28

Noordzee: nu 15 aug. 1135 uur laten beide digitenne ontvangers het nog steeds afweten. Heb ook nog geen reaktie ontvangen op mijn bericht van gister. Los dit probleem nu eens OP!

en neem aktie.

ps: de klantenservice is NIET TE BEREIKEN. Wachtijden “meer dan u van ons gewend bent” ?!?,,,!’mbvcc&&€

@nizinny 

Probeer dit eens:

De nieuwste innovatieve servicetool is de Digitenne Manager.
Met de Digitenne Manager hebben klanten nu de controle over hun eigen kijkervaring.

Enkele problemen die klanten via deze tool kunnen verbeteren of oplossen:

  • Geen of slecht beeld/ geluid
  • Zenders werken geheel niet of haperen
  • Geen goed bereik
  • Defecte afstandsbediening omruilen voor een nieuwe
  • Alleen NPO1, NPO2 en NPO3 zijn beschikbaar
  • Foutcode op het scherm
  • Problemen met ESPN of het Erotiek kanaal
  • Problemen met het CAS-ID worden snel op afstand opgelost
  • En nog meer!