Beantwoord

Digitenne, niet alle zenders zichtbaar

  • 3 February 2019
  • 4 reacties
  • 355 keer bekeken

Ik heb een nieuwe digitenne ontvanger maar kan de commerciƫle zenders er niet mee ontvangen. Ik heb ook nog een oude ontvanger waarop ik wel alle zenders kan ontvangen. Ik wil graag alle zenders op de nieuwe digitenne ontvangen en dan doe ik de oude digitenne ontvanger weg. Kan dat geregeld worden?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 4 February 2019, 20:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Ivis,

Is een bekend probleem. Jouw ontvanger is nog niet door KPN geactiveerd. Mogelijk zie je een foutcode. Kijk maar is hier:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062

Wil je in dat topic je melden nadat je het volgende gedaan hebt?:

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Het CAS-ID nummer staat in je menu en ook op de onderkant van jouw ontvanger.

(In dat andere topic komen vaker moderators langs, dus dan wordt je sneller geholpen.)
Reputatie 7
Badge +24
Hi Ivis, welkom hier. Ik heb het opnieuw geactiveerd. Mocht het nog niet werken, zou je onderstaande stappen willen uitvoeren?

- Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
- Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
- Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en zet deze eens op 44 (dat is het kanaal voor bouquet 5, waar ook CNN in zit).
- Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening
Reputatie 7
Badge +28
@Alex_P : Was ook al gebeurd in het hoofdtopic.

https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062/index4.html#post723000

@Ivis welkom! Het CAS-ID is in ieder geval geactiveerd, maar ik hem 'm nog eens ververst. Wil je de ontvanger eens uit en aan zetten? Lukt het dan wel? Mocht dat niet zo zijn, wil je dan de tips van mijn collega Erik in dit bericht eens doorvoeren?
Reputatie 7
Badge +24
Voor de zekerheid en duidelijkheid: @Ivis@Noordzee , zeker weten ook onderstaande stappen uitgevoerd?

- Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
- Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
- Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en zet deze eens op 44 (dat is het kanaal voor bouquet 5, waar ook CNN in zit).
- Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening