Beantwoord

Digitenne-ontvanger defect, geen nieuwe geleverd

  • 7 January 2020
  • 22 reacties
  • 678 keer bekeken

Goedendag, een week of 3 geleden is onze digitale ontvanger voor de tweede keer kapot gegaan. Wij hebben via de telefoon een andere aangevraagd maar nog steeds geen berucht ontvangen, hoe lang moet ik nog wachten? R van Vlierden 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Bart_ 13 January 2020, 08:23

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Elise73 

Een moderator kijkt dat graag voor je na,

Zou je je KPN profielwillen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Gedaan, weet alleen geen klantnummer

 

Reputatie 7
Badge +28

Normaal gesproken heb je binnen twee dagen een nieuwe ontvanger, dus er is hier iets mis gegaan. 

Uhh halo, kpn , krijg ik nog antwoord???

Reputatie 7
Badge +28

Een moderator komt hier  automatisch binnen 48 uur langs. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Elise73 Dat is inderdaad wel heel lang wachten en ik denk dat er dan toch iets niet goed is gegaan. Wat was er precies aan de hand met de ontvanger? Heb je defecte ontvanger inmiddels wel ingeleverd? Ik heb intern navraag gedaan en ik laat het je weten als ik iets hoor. 

Toen wij hem aansloten in het tuinhuis, klapte hij, hij doet helemaal niks meer. Jullie leveren 2 types en ik had om het type gevraagd die wij de eerste keer na de verandering kregen. Ik heb ruim 3 weken geleden gebeld.

Reputatie 7
Badge +20

Prima. Kun je het serienummer van de ontvanger nog even in je profiel zetten? Ik ga aan de slag, maar ik kan van te voren niet zeggen welk type je zult ontvangen. 

Dat zal ik straks doen, ik ben nu niet rhuis

RBX280000000106861

Uw collega had een aanvraag ingediend voor dat type kastje, maar ik heb niks meer terug gehoord 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Elise73

Vermoedelijk bedoelt Bart het huidige CAS-ID-nummer.

 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos

 

 

Reputatie 7
Badge +20

RBX280000000106861

Uw collega had een aanvraag ingediend voor dat type kastje, maar ik heb niks meer terug gehoord 

 

Dank je @Elise73 Ik ga aan de slag. Je hebt de vorige ontvanger maar heel kort gehad, zie ik. Je geeft aan dat hij is ‘geklapt’? Wat is er precies gebeurd? We willen uiteraard graag voorkomen dat dit nogmaals gebeurd. 

Pfff wat een gedoe zeg, heb nou al zo vaak mn verhaal gedaan. Wij hebben een tuinhuis. Toen ik de nieuwe ontvanger aan sloot, klapte hij meteen. Hij heeft t dus nooit gedaan, inmiddels al een maand zonder, en wel gewoon betalen. Ben t behoorlijk zat, als ik bel duurt t retelang ik kan niet mailen, en moet iedere keer mn verhaal doen.

Reputatie 7
Badge +20

Pfff wat een gedoe zeg, heb nou al zo vaak mn verhaal gedaan. Wij hebben een tuinhuis. Toen ik de nieuwe ontvanger aan sloot, klapte hij meteen. Hij heeft t dus nooit gedaan, inmiddels al een maand zonder, en wel gewoon betalen. Ben t behoorlijk zat, als ik bel duurt t retelang ik kan niet mailen, en moet iedere keer mn verhaal doen.

Ik wil het je niet extra moeilijk maken, @Elise73 maar ik wil wel duidelijk hebben wat er nu gebeurd is. Het gebeurt niet zo vaak dat apparatuur direct defect raakt en ik wil voorkomen dat je nogmaals tegen zoiets aanloopt en ik heb inderdaad het CAS ID nog even nodig. Dan kan ik de defecte omruilen. 

Reputatie 7
Badge +28

Om je het makkelijk te maken nog even de info en de link: 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met het CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Gemakkelijk?!!!! Ik neem aan dat je met al de gegevens die ik nu heb gegeven toch wel kunt zien in je computer wat voor type ik heb, ik kan mij mn abonnementgegevens geen casnummer vinden hoor. Ik heb een klantnr en het serienummer ingevuld.

 

Reputatie 7
Badge +20

Je hebt twee digitenne-ontvangers @Elise73 en als ik er één omwissel dan moet ik selecteren welke: die wordt dan direct afgemeld. Dat gaat op basis van het CAS ID. Ik wil uiteraard niet de verkeerde afmelden, want dan kun je niks meer met de ontvanger die wel werkt. 

Dan moet ik wachten tot ik thuis ben en weer op t kastje kijken

Reputatie 7
Badge +28

@Elise73 

Ben je al thuis? 

Ja, ik ben druk geweest. Hier is t cas  nummer:7012-563-648-3

Reputatie 7
Badge +28

OK, dan kan Bart de ontvanger omruilen. Dat zal wel morgen worden, het is al laat. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Elise73 Ik heb een nieuwe ontvanger voor je aangevraagd. De details lees je in het privébericht dat ik je stuurde. 

Reageer