Beantwoord

Digitenne ontvanger reageert niet op de bijbehorende afstandsbediening

  • 2 April 2024
  • 10 reacties
  • 75 keer bekeken

Hallo, mijn digitenne kastje reageert niet op de afstandsbediening en de knoppen op het kastje zelf doen ook niets meer. Hij blijft op 1 zender staan.

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 April 2024, 06:48

Bekijk origineel

10 reacties

Dat is niet de bedoeling. Stroom er al 3 minuten af gehad?

Batterijen al vervangen?

Ja allemaal al gedaan

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tetsje ,

Het lijkt erop dat de ontvanger kapot is. Bel naar 0800-0402 en spreek in “storing”. 

Heb ik gedaan, maar wordt verwezen naar de website om te kopen. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. 

Ik het systeem kan 1 x per 12 maanden een gratis afstandsbediening worden toegestuurd. Als ik via je profiel kijk heb je nog een half jaar geleden een afstandsbediening toegestuurd gekregen.

 

Reputatie 7
Badge +28

Heb ik gedaan, maar wordt verwezen naar de website om te kopen. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. 

Je moet bij 0800-0402 niet vragen om een nieuwe afstandsbediening, maar om een nieuwe ontvanger. Tenslotte doen de bedienknoppen op de ontvanger het ook niet. Het probleem zit dus in jouw ontvanger en waarschijnlijk niet in jouw afstandsbediening. 
 

Gewoon weer bellen met 0800-0402, spreek in “storing”.

Ik heb zelf de zxv7200 niet meer. Maar hij reageert niet op de pijltjes toetsen op het apparaat zelf voor zappen enzo. Dan moet je eerst in het menu zitten, ook met een van die knopjes, en dan werkt het wel. Via gids kan je zenders wijzigen met die knopjes. Niet anders.

Reputatie 7
Badge +28

Volgens de instructie zouden die knoppen gewoon moeten werken : 

 

b2ae9745-c17d-4fe1-96e7-4ef528e7214d.png

De voorkant van de ontvanger. Het display geeft zendernummers weer. De knoppen zijn voor Menu, Volume (x2) en Kanaal (x2) en een OK-knop voor het bevestigen van menuopties.

 

bron : moderator Erik 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Tetsje. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je niet meer kan zappen. Ik zie dat je hierboven al het advies hebt gekregen om contact op te nemen met onze klantenservice voor een nieuwe ontvanger. Is dit gelukt?

Bedankt allemaal, ik heb inmiddels een nieuw kastje en het werkt allemaal perfect.

Reageer