Beantwoord

Digitenne opzeggen

  • 17 August 2019
  • 11 reacties
  • 157 keer bekeken

Ik zit al een kwartier te wachten op de live chat en er staat dat het 2 min en 30 sec zal duren

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 19 August 2019, 17:25

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@Lothus

Ben je inmiddels geholpen?
Of kunnen wij jou helpen met een vraag over Digitenne?
Ik ben gestopt met wachten, 2 x 1 kwartier gewacht de eerste keer stond er dat het 2 min zou duren. De 2de maal zou het 1 min. duren
Reputatie 7
Badge +28
Wat wil je vragen via de Chat? Mogelijk kan ik jou helpen?
Ik wilde digitenne opzeggen
Reputatie 7
Badge +28
Het snelste zou moeten zijn bellen met 0800 - 0402.
Maar daar zijn vaak ook lange wachttijden,

Een moderator wil jou daarbij helpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Gedaan
Reputatie 7
Badge +28
OK, De moderator komt hier vanzelf langs. Maar het is weekend en het is druk. Dus even geduld.
Ik val bijna in slaap, jullie hebben mijn nr. dus hoop op een belletje van jullie. Dit duurde ook al weer 40 minuten.
Groeten
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Lothus Als eerste: ik zie dat je inmiddels al via de chat contact hebt gehad over het opzeggen van Digitenne. Ik vermoed dat dit dan ook goed is geregeld.

Laat me voor het overige nog iets toelichten. Vanzelfsprekend is het heel vervelend om te moeten wachten om geholpen te worden: zowel bij de telefonische ingang als bij de livechat kan het bij momenten erg druk zijn, waardoor je soms wat langer moet wachten. Het KPN Forum is uiteraard een ook een heel goede optie om met ons in contact te komen en om informatie te vinden over onze producten. Het werkt hier echter net iets anders. Op dit Forum zijn zowel klanten als medewerkers van KPN actief, die graag met je meedenken over een probleem. Je kunt het Forum zien als een grote database, met veel informatie. Medewerkers van KPN, zoals ik, zorgen er voor dat deze informatie goed vindbaar en actueel is. We reageren zoveel mogelijk openbaar, zodat iedereen wat aan de informatie heeft. Uiteraard staan we ook voor je klaar als er specifiek ingrijpen vanuit KPN nodig is. Dat laatste kan dus wel wat langer duren en die zin werken we dus net wat anders dan een regulier klantenservicekanaal. Als je direct contact en antwoord op je vraag wilt van een KPN-medewerker is bellen of chatten de snelste optie.
Het ging mij erover dat er staat dat het 2 minuten kan duren en je vervolgens na een kwartier de hoop opgeeft. Als er staat dat het langer dan een kwartier duurt dan weet je het van te voren. Maar ben de andere dag redelijk snel geholpen. En alles is tot nu toe netjes afgewerkt.
Mvg Lothus
Reputatie 7
Badge +20
Duidelijk, @Lothus En ik kan me heel goed indenken dat je je instelde op een iets kortere wachttijd. Helaas was dat niet zo. Maar ik ben blij dat het toch nog goed is geregeld.

Reageer