Beantwoord

Digitenne opzeggen

  • 11 February 2020
  • 4 reacties
  • 130 keer bekeken

Goedemiddag met Charles van zantenĀ 

Ik wil de digitenne afsluiten omdat ik van telfort de meerder installatie pakket heb genomen zodat de digitenne overbodig is geworden.

Normaal is dit misschien geen probleem maar ik ben ernstig ziek en kan niet langskomen in de winkel o i d zou u mij kunnen helpen mvg CharlesĀ 

icon

Beste antwoord door PeterG 11 February 2020, 16:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik begrijp dat je naast Telfort vast nu ook nog een los Digitenneabonnement Ć  ā‚¬ 17 hebt? Dat kan je telefonisch opzeggen via 0800-0402. Je krijgt een retourdoos gestuurd om de ontvanger + afstandsbediening terug te sturen. Antenne mag er ook bij. De doos laat je door iemand afgeven bij het postkantoor, die krijgt een bewijs van verzending mee. Dit moet je goed bewaren.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Charlesdegoal, allereerst sterkte gewenst.

Ik begrijp in ieder geval dat je Digitenne wilt opzeggen. Dat is zeker mogelijk. Bel even met 0800-0402 zoals PeterG aangeeft. Dan kan mijn collega de opzegging in orde maken.Ā 

je kunt het ook bij primera afgeven

Reputatie 7
Badge +20

Je bedoelt voor het terugsturen denk ik @corneliavissersĀ als daar een PostNL punt zit. Daarvoor moet het nog wel telefonisch opgezegd worden.Ā