Vraag

Digitenne storing en klacht over medewerker

  • 23 December 2023
  • 6 reacties
  • 156 keer bekeken

Goedendag,

 

Vandaag tweemaal gesproken met Erik ********van de KPN Servicedesk.

Hierin duidelijk het probleem uitgelegd Antenne Kabel niet verbonden bij mijn ouders hun nieuwe woning.

Hierin doorverwezen naar allerlei externe nummers ipv het probleem op te lossen. Ik ben gevraagd mijn ouders te laten bellen die ter plaatse zijn bij de betreffende televisie.

Dit heb ik in een driegesprek gedaan. 
Vervolgens kreeg ik weer deze Erik aan de lijn die direct: ik wil niet meer dat u terugbelt. En hangt vervolgens op.

Actiepunt:

Ik zou dan ook graag actie ondernomen zien worden tegen deze onbeschofte medewerker aangezien we beiden met onze mond vol tanden de reactie beluisterden.

Een derde maal geprobeerd te bellen. Dit maal Luciano van de Technische dienst gesproken. Hij gaf aan de smartcard van Digitenne opnieuw te moeten activeren. En dat binnen 1uur het weer zou moeten werken

Dit blijkt een veelvoorkomend probleem te zijn gaf hij aan. 

 

PS. Mijn ouders hebben Digitenne geadviseerd gekregen omdat KPN Glasvezel nog niet beschikbaar zou zijn geweest. Dit was al onjuist. 
Er zijn continue storingen. ESPN abonnement komt vaak niet juist door. Kortom continue problemen.

Als het goed is heeft Luciano al een ticket aangemaakt zodat er contact wordt opgenomen met mijn ouders voor een vergoeding voor deze niet correct geleverde dienst. Graag dit zo spoedig oplossen.

 

Admin: privégegevens weggehaald in verband met privacy.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @KJ2023 ,

Hebben jouw ouders inmiddels beeld op alle zenders? 
 

Zo niet? Dan adviseer ik het volgende: 

1/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen.

2/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 

3/ Zet de TV een uurtje op NPO 1. In dat uurtje moet het actiesignaal opgevangen zijn. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @KJ2023, welkom hier. 

Wat een nare ervaring. Laat ik beginnen met zeggen dat dit zeker niet is hoe we met onze met klanten omgaan, ik heb hier dan ook werk van gemaakt wat deze medewerker betreft. 

Wat Digitenne betreft, is het gelukt met de tip van Noordzee om het werkend te krijgen? Zo niet, zou ik mee mogen kijken? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het CAS-ID nummer invullen van het Digitenne kastje, dit nummer kun je op de onderkant van de ontvanger vinden. 

Ik hoor graag van je. 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @KJ2023 ,

Hebben jouw ouders inmiddels beeld op alle zenders? 
 

Zo niet? Dan adviseer ik het volgende: 

1/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen.

2/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 

3/ Zet de TV een uurtje op NPO 1. In dat uurtje moet het actiesignaal opgevangen zijn. 

@KJ2023 

Is het inmiddels gelukt bij jouw ouders? 

Goedendag, 

Ik verneem graag de uitkomst van de evaluatie van het gesprek met de medewerker.

Besloten de klachten over Digitenne te laten voor wat het is.
Glasvezel zou tenslotte geinstalleerd moeten worden in de nieuwe woning.
De aangeboden oplossingen hebben niet gewerkt, maar het is wel op andere wijze met horten en stoten verbeterd. 

Ze hebben Digitenne op het advies van de KPN klantenservice moeten nemen omdat glasvezel nog niet beschikbaar zou zijn. Dit was het wel. 
Nu is deze service met matige kwaliteit en veel ergernis geleverd (o.a. storingen, ESPN niet beschikbaar, geen tv gids zichtbaar)
Hiervoor wordt klaarblijkelijk wel het volledige bedrag in rekening gebracht. 

Daarnaast zou 28-12 glasvezel werkend moeten zijn. Apparatuur was geleverd. 
“Om 12uur zou het moeten werken”, om 14:00 weer gebeld. “Geen idee waarom het niet werkt” 
Nu wordt er 02-01-24 een “gratis” monteur gestuurd. 

Kortom het verloopt weer niet vlekkeloos. 
Daarbij is tevens vermeld dat Digitenne 1 maand opzegtermijn zou hebben en er betaald moet worden t/m 28 januari 2024.

Het betreft hier ouderen (65+) zonder technische kennis die daarin aan hun lot worden overgelaten zonder passende oplossing. 
Wanneer gepaste assistentie wordt geleverd wordt niet gecompenseerd voor de geleden schade / gebrekkige dienstlevering. 

Ik zou dan ook graag een oplossing zien voor het volgende.
1. Compensatie voor de gebrekkig geleverde digitenne dienst verholpingsdatum 23-12-23
2. Betaling Digitenne per datum afgesproken levertijd KPN Glasvezel.  28-12-23

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Goedendag, 

Besloten de klachten over Digitenne te laten voor wat het is.

Dan houdt het voor mij op. Ik ontvolg dit topic. 

Reputatie 7
Badge +24

De uitkomst van de evaluatie kan ik helaas niet met je delen, ik krijg dit zelf ook niet te zien of te horen. Dat mag ik namelijk ook niet, het gaat om de privacy van de medewerker.

Reageer