Beantwoord

Digitenne update blijft op 0% hangen

  • 1 February 2020
  • 13 reacties
  • 459 keer bekeken

Reputatie 1

Digitenne update blijft hangen op 0% ook na opnieuw opstarten en opnieuw aansluiten gebeurd er niks.

icon

Beste antwoord door Roan0710 15 February 2020, 20:07

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Roan0710 

Doe de ontvanger helemaal uit. 
Dan de stroom er weer op.

Dan eerst via het menu terug naar de fabrieksinstellingen.
Daarna een opdracht zenders zoeken geven via de optie uitgebreid zenders zoeken. 

En doe dan een software-update indien daarom gevraagd wordt. 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Roan0710, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat je opeens geen beeld meer hebt en de update niet wil doorlopen.. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heb je de tips van Noordzee al kunnen testen, en heeft dit in jouw geval geholpen? Zo niet, vul je Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer en geef een even een seintje! 

Reputatie 7
Badge +28

@Roan0710 

Is jouw Digitenne-ontvanger inmiddels in werking?

Zo niet: 

 @Roan0710 

1/ Haal de ontvanger helemaal van de stroom af.

2/ Dan na zo'n vijf seconden de stroom er weer op.

3/ Daarna eerst via het menu terug naar de fabrieksinstellingen.

4/ Doe dan een software-update indien daarom gevraagd wordt.

5/ Tenslotte een opdracht zenders zoeken geven via de optie uitgebreid zenders zoeken. 

De stappen 4 en 5 kun je eventueel omdraaien.  

 

Als dat niet lukt : 

Vul dan je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer en geef in dit topic een seintje. 

Reputatie 7
Badge +28

@Roan0710 

Zijn alle problemen inmiddels opgelost? 

Reputatie 1

Het probleem is helaas nog niet opgelost ook na het ontkoppelen van alles en alles uitgeschakeld te hebben komt hij meteen weer in het update scherm en blijft dan op 0% hangen kan ook niks meer doen met om in een menu ofzo te komen. Ben sinds ik de oude kaart geruild heb met het kastje sowieso niet te spreken over de ontvangst en de vele updates van het kastje had er met de kaart nooit last van. Heb 2 kastjes voor de kinderen maar met beide heb ik gezeur. Maar bedankt voor het mee denken maar het zal wel weer een ritje naar de winkel worden

Reputatie 5
Badge +4

@Roan0710 dat ritje naar de winkel moet je ogenblikkelijk uit je hoofd zetten, daar word je van het kastje naar de muur gestuurd.

Blijf hier dan wordt je zo goed (mogelijk) geholpen.

Reputatie 7
Badge +28

Als de instructie van mijn eerdere bericht niet heeft geholpen, dan wordt het waarschijnlijk een kwestie van de ontvanger omruilen. 

Ik verwacht dat moderator Susan dat voor jou wil doen, je hoeft zeker niet naar de winkel. 

Vul dan wel je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer en geef in dit topic een seintje. 

Reputatie 1

Ja heb klantenservice gebeld is idd een onomkeerbaar probleem kastje moet omgeruild worden dus als het goed is is dan het probleem verholpen

Reputatie 7
Badge +28

Ja, dat denk ik ook. Ik begrijp uit jouw bericht dat de telefonische klantenservice de omruiling al in gang heeft gezet. 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Roan0710, bedankt voor je terugkoppeling. Fijn dat je inmiddels al contact hebt gehad en dat jouw ontvanger wordt omgeruild. Wil je even laten weten als je hem ontvanger hebt, en of de installatie gelukt is en je hierdoor weer ontvangst hebt?

Reputatie 7
Badge +28

@Roan0710 

Werkt de nieuwe ontvanger naar behoren? Staat de abonnementsstatus in het menu al op JA? 

 

Reputatie 1

Vandaag het kastje omgeruild maar om hem aan de praat te krijgen was nog lastig woon in noord Holland maar als je daar om drukt had hij 0% ontvangst toen bleek je dus dat verhaal met uitgebreid zoeken moeten doen nu doet hij het eindelijk weer kan mijn dochter ook eindelijk weer tv kijken op haar kamer😆

Reputatie 7
Badge +28

Fijn dat het nu werkt.👍 En ja, op iedere (nieuwe) locatie altijd eerst uitgebreid zenders zoeken. 

Reageer