Beantwoord

Digitenne verliest telkens de zenders, melding: geen signaal

  • 13 August 2023
  • 10 reacties
  • 87 keer bekeken

Badge

Ontvagerverliest telkens de zenders en geeft dan aan geen digitenne signaal 

Alles al een keer nagelopen (blauwe lampje op de antenne brand) diverse keren gereset opnieuw zenders geïnstalleerd  en toch komt de melding terug.

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 August 2023, 19:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge

Ontvagerverliest telkens de zenders en geeft dan aan geen digitenne signaal 

Alles al een keer nagelopen (blauwe lampje op de antenne brand) diverse keren gereset opnieuw zenders geïnstalleerd  en toch komt de melding terug.

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @henkwillems57 ,

Wat voor type antenne heb je in gebruik? Kun je de antenne mogelijk buiten plaatsen?

Wat voor type ontvanger heb je? 
 

En voor nu: 

1. Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen. 
2. Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan uitgebreid zenders zoeken. 
3. Draai de antenne eventueel wat bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

 

Zou je verder het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +28

@henkwillems57 

Wat voor type antenne heb je in gebruik? Kun je de antenne mogelijk buiten plaatsen?

Wat voor type ontvanger heb je? 
 

En voor nu: 

1. Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen. 
2. Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan uitgebreid zenders zoeken. 
3. Draai de antenne eventueel wat bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

 

Zou je verder het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Badge

Ik heb alles ingevuld en gedaan

Ontvanger zxv7200

Buiten antenne

Reputatie 7
Badge +28

Dan adviseer ik een moderator een omruil van jouw ontvanger. 

Badge

En moet ik nu nog iets doen?

Reputatie 7
Badge +28

Wachten op de moderator, die komt hier vanzelf langs. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @henkwillems57. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je problemen ervaart met jouw Digitenne ontvanger. Ik heb zojuist een nieuwe naar het dichtstbijzijnde servicepunt (Primera, Borchgrave 41 in Sint-Oedenrode) gestuurd. Maandag 21 augustus na 14.30 uur kan je de oude ontvanger daar omruilen voor een nieuwe. De antenne hoeft niet retour en vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. Ik hoor graag van je of dit het probleem verhelpt.😊

Badge

Waar moet ik de oude ontvanger naar toe sturen?

Reputatie 7
Badge +28

Waar moet ik de oude ontvanger naar toe sturen?

Die moet je op het omruilpunt inleveren. 

Zo mogelijk alvast in een eigen doosje met daarop het adres: 

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn